וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה את מכבי אשדוד 84:93

קבוצתו של שמיר נהנתה מערב מצויין של לואיס (20 נק') והשיגה ניצחון שני רצוף. אשדוד עם הפסד חמישי בשישה משחקים

הפועל חולון המשיכה הערב (שבת) את המומנטום בו היא נמצאת בתקופה האחרונה, ולאחר שדרסה במחזור האחרון את ברק נתניה, השיגה הערב קבוצתו של דן שמיר ניצחון ביתי 84:93 על מכבי אשדוד. המארחים אמנם לא בדיוק הרשימו, אבל נהנו ממשחק נהדר של שלושת הזרים שלהם - רון לואיס, בריאנט דאנסטון וטזמין מיטשל- ואם מוסיפים לכך את הביטחון העצמי של שלומי הרוש שממשיך להוכיח כי הוא אחד השחקנים עליהם נשען דן שמיר העונה, בחולון בהחלט יכולים להיות מרוצים.

מנגד, לא ממש ברור מה עובר השנה על אשדוד, שהיתה הפתעה העונה שעברה. אשדוד מוצאת את עצמה אחרי שישה משחקים עם ניצחון אחד בלבד, וסובלת מאותו תסמין קבוע, במהלכו היא פשוט נעלמת ברבע האחרון ולא מצליחה להכריע את המשחק. יכולת מצויינת של צמד הג'ושים (קרטר ודאנקן) שוב לא הספיקה, ובקצב הזה, באשדוד יוכלו רק לפנטז על ביקור בפלייאוף גם העונה.

חולון היתה מרוכזת יותר בפתיחה, ועם משחק טוב של רון לואיס וטזמין מיטשל עלתה ליתרון 6. אשדוד התעוררה הודות לכניסתו של ראמל בראדלי, ויחד עם ג'וש דאנקן שהיה בשני צידי הפרקט הוביל את האורחים למהפך בדרך ליתרון 42:44 במחצית. קבוצתו של ברקוביץ' כבר היתה יכולה להריח את ניצחונה השני העונה, אבל חולוניה התעוררה ברבע השלישי עם 34 נקודות, השיגה את הבריחה שלה, ודקות טובות של הרוש ומורן רוט ברבע האחרון הבטיחו את הניצחון למארחים.

מהלך המשחק

הפועל חולון פתחה עם מורן רוט, שון דניאל, רון לואיס, טזמין מיטשל ובריאנט דאנסטון. מכבי אשדוד עלתה עם דרור חג'ג', ג'וש קרטר, מאיר טפירו, דניאל גור אריה וג'וש דאנקן. רון לואיס רשם נקודות ראשונות אחרי שתי דקות יבשות לחלוטין של שתי הקבוצות, ויחד עם דאנסטון ורוט העלה את המארחים ליתרון 2:6. טפירו מצא נקודות במתפרצת, ובראדלי, שעלה מהספסל מיד הגיב עם ג'אמפ מוצלח משלו כדי להוריד ל-2 בלבד. מורן רוט וג'וש דאנקן החליפו שלשות ביניהם, בעוד מיטשל העלה את חולון ליתרון 15:19. האורחים לא נתנו לחולון לברוח, בראדלי צלף שלשה משלו והוריד את אשדוד בפיגור מינימלי, 23:22 בסיום הרבע הראשון.

גלעד קרני פתח את הרבע השני עם שלשה שהעלתה את אשדוד ליתרון ראשון במשחק, 23:25, ויחד עם טפירו הכניס את קבוצתו למומנטום, אבל שלשה של רון לואיס ומתפרצת של מיטשל החזירה את היתרון לחולון. דווקא אז נרגש מעט הקצב של המשחק, כששתי היריבות לא מצליחות למצוא את למצוא ומי שהתעוררה ראשונה מהקיפאון היתה אשדוד, בראשות בראדלי וקרטר שהעלו את קבוצתם ליתרון 33:41. שלומי הרוש העיר את קבוצתו עם שלשה, דאנסטון הקשה גם הוא על הגנת האורחים, ויחדיו הם צימקו והורידו את חולון בפיגור 44:42 אל המחצית.

חולון פתחה את הרבע השלישי בצורה מצויינת, כששלשות של רון לואיס וטזמין מיטשל הובילו לריצת 2:12 והעלו את המארחים ליתרון 46:55. ג'וש קרטר החזיר בשלשה, אבל אז הגיעה הדקה של בריאנט דאנסטון, שפשוט הטריף את האוהדים עם צמד דאנקים ענקיים, בעוד היתרון של חולון נשמר. טיוס החזיר בדאנקים נאים משלו, ויחד עם שלשה של דאנקן ועבירה טכנית נגד הספסל של חולון, הורידו האורחים את הפיגור ל-65:60. קרטר צלף שלשה נוספת, אבל שלשה מטורפת של עודד שעשוע עם הקרש בדיוק עם סיום הרבע השלישי הורידה את חולון ביתרון 67:76.

אשדוד קיוותה לבצע קאמבק בפתיחת הרבע האחרון, ונהנתה מיכולת טובה של ג'וש קרטר, וסל ועבירה של בראדלי צימקה ל-2 בלבד. חולון הלכה אל הרוש ורוט שהגיבו עם 7 נקודות מהירות והקפיצו את הפער ל-11. נגמר? עדיין לא. קרני מצא את עצמו פנוי מחוץ לקשת ותפר שלשה, אבל מהצד השני, חולון אספה עוד ועוד ריבאונד בהתקפה, ולואיס סיים את ההתקפה הארוכה עם נקודות ששמרו את המארחים בפער דו ספרתי, ואשדוד נאלצה להרים ידיים.

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חולון: רון לואיס 20 (6 מ-12 מהשדה), 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, בריאנט דאנסטון 17 ו-11 ריבאונדים, טזמין מיטשל 16 ו-7 ריבאונדים, מורן רוט 12, שלומי הרוש (4 אסיסטים) ופטריק סאליבן (8 ריבאונדים) 9 נקודות כל אחד, שון דניאל 7, עודד שעשוע 3, ניב סולומון שיחק ולא קלע.

קלעו למכבי אשדוד: ג'וש דאנקן 21 (3 מ-4 לשלוש), 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ג'וש קרטר 20 (4 מ-7 לשלוש) ו-5 ריבאונדים, ראמל בראדלי 13 ו-5 אסיסטים, אלכס טיוס 11, גלעד קרני 9 ו-5 ריבאונדים, מאיר טפירו 8 ו-9 אסיסטים, דניאל גור אריה 2, דרור חג'ג'.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully