וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "שום דבר לא יהרוס את השנה שלי"

הטניסאי מספר 1 בעולם לא נשמע מוטרד אחרי שסיים את השנה ולא עלה לחצי הגמר בלונדון. כעת הוא כבר בונה על אוסטרליה

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' סיים אתמול (שישי) את אחת העונות היותר מוצלחות של כל טניסאי אי פעם. דג'וקוביץ' הפסיד לבן ארצו ינקו טיפסרביץ' ולא הצליח לעלות משלב הבתים אל חצי גמר טורניר גמר הסבב בלונדון.

עם זאת, אסור לשכוח שההפסד לטיפסרביץ' היה בסך הכל השישי העונה של נובאק, שמצד שני זכה בעשרה תארים בסבב המקצועני, כולל שלושה תארי גרנד סלאם. לאחר ההדחה שלו אמר דג'וקוביץ' בן ה-24: "הייתה לי שנה מדהימה ושום דבר לא יוכל להרוס את זה. תמיד אזכור את השנה הזאת כשנה הטובה בחיי. כעת אני רוצה להתכונן כמו שצריך לעונת 2012 ויהיה לי מספיק זמן לטפל במתיחה שמטרידה אותי הרבה זמן. אני בטוח שאוכל להצליח באליפות אוסטרליה הפתוחה. בניגוד לשנה שעברה, העונה אני לא משחק בגמר גביע דיוויס כך שיהיה לי שבוע נוסף אותו אוכל לנצל למנוחה והכנות". אגב, דג'וקוביץ' הודיע כי לא ישתתף בטורנירים עד לאליפות אוסטרליה הפתוחה, וישחק רק בכמה משחקי ראווה באבו-דאבי ואוסטרליה.

היום (16:00) ייצא לדרך שלב חצי הגמר בטורניר גמר הסבב בלונדון. המשחק הראשון יפגיש בין רוג'ר פדרר (4) לדויד פרר (5) ואילו במשחק השני (22:00, ספורט1) יתמודדו ג'ו ווילפריד צונגה הצרפתי (6) ותומאס ברדיך הצ'כי (7).

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully