וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: נובאק דג'וקוביץ' הודח מטורניר גמר הסבב

המדורג ראשון בעולם הפסיד לבן ארצו טיפסרביץ' וסיים את דרכו אחרי שברדיך ניצח את פרר. הצ'כי סיים במקום הראשון בבית

המחזור האחרון של שלב הבתים בטורניר גמר הסבב הנערך בלונדון הסתיים והבשורה הגדולה היא שנובאק דג'וקוביץ', המדורג ראשון בעולם, הודח ולא ישחק בחצי הגמר, בדיוק כמו רפאל נדאל. הסרבי הפסיד הפעם 3:6, 6:3, 6:3 מול בן ארצו ינקו טיפסרביץ' בבית א'. דג'וקוביץ' החזיק אצבעות לניצחון של דויד פרר על תומאס ברדיך שהיה מעלה אותו שלב, אבל הצ'כי ניצח 6:3, 5:7, 1:6 ועלה הוא לחצי הגמר. כזכור, רוג'ר פדרר, שעלה אמש מהמקום הראשון בבית ב' וג'ו וילפריד צונגה, שסיים שני, כבר העפילו במשחקי יום חמישי. בשבת יתקיימו חצאי הגמר שיפגישו את פדרר ופרר (16:00, אין שידור) ואת צונגה וברדיך (22:00, ספורט1 וספורט1 HD).

נובאק דג'וקוביץ' (1) - ינקו טיפסרביץ' (9) 3:6, 6:3, 6:3

דג'וקוביץ' המשיך ביכולת הרעה והפסיד לבן ארצו, שהחליף במהלך הטורניר את אנדי מארי הפצוע. אלא שלמרות התוצאה, טיפסרביץ' מסיים את דרכו בטורניר ודג'וקוביץ' עדיין בתמונה. כבר במשחקון הרביעי הצליח נולה לשבור את ההגשות של יריבו בעזרת שגיאה של טיפסרביץ'. המדורג ראשון בעולם שמר היטב על משחקוני ההגשה שלו וכמעט הצליח לשבור שוב, אך לבסוף הסתפק בניצחון 3:6 במערכה הראשונה.

גם את המערכה הבאה פתח דג'וקוביץ היה טוב יותר. המשחקון הראשון היה הארוך במשחק וטיפסרביץ' נחלץ משבירה בקושי רב, בעוד דג'וקוביץ' המשיך לשייט במשחקוני ההגשה שלו. במצב של 2:3 לטיפסרביץ', החלו שני השחקנים להתעייף ולצד מספר מהלכים נאים, הם בעיקר טעו ושלושת המשחקונים הבאים נגמרו בשבירות עד שלבסוף טיפסרביץ' זכה במערכה עם 3:6.

המדורג ראשון בעולם נראה מפוזר גם במערכה השלישית (סיים את המשחק עם 27 טעויות לא מחויבות), נשבר בשלב מוקדם של המערכה ושוב במשחקון האחרון ורשם את הפסדו השני בטורניר.

דויד פרר (5) - תומאס ברדיך (7) 3:6, 7:5, 6:1

הספרדי המצוין שדרס את דג'וקוביץ' ביום רביעי היה פייבוריט לניצחון, אבל נכנע לצ'כי וכעת ייאלץ לפגוש את רוג'ר פדרר בחצי הגמר. הפתיחה דווקא הייתה של הספרדי. פרר, באמצעות משחק נהדר מהקו האחורי, שבר את הצ'כי במשחקון השמיני והשלים משחקון על האפס כדי לנצח את המערכה הראשונה 3:6.

הספרדי המשיך להיראות מצוין בפתיחת המערכה השנייה ובעזרת טניס מדויק התיש את ברדיך והשיג שבירה במשחקון השלישי, אבל ברדיך הגיב מיד בשבירה משלו. המשחק ההפכפך והמצוין נמשך. פרר שבר ל-3:4 ומיד נשבר שוב ל-4:4. ברדיך שאב עידוד ושבר שוב בדיוק בזמן בדרך לניצחון במערכה.

פרר ההמום, שלא הפסיד עד כה מערכה בטורניר, לא נכנס למערכה השנייה וברדיך עלה ל-0:2 מהיר עם שני משחקונים על האפס. הספרדי איבד את הראש וברדיך הציג טניס חכם ושבירה כפולה בדרך ל-0:4 מדהים. מכאן הדרך לניצחון של הצ'כי הייתה סלולה והוא השלים את העבודה עם 1:6 ויפגוש בשבת את צונגה בחצי הגמר.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully