וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "ישחטו אותי אחרי שנפסיד עם שלושה בהגנה"

מאמן ברצלונה מאס בביקורת על שיטת 3-4-3 וטען: "אין מטרה להגיע לקלאסיקו מהפסגה". קרויף: "יודע מי יחליף את פפ"

למאמן ברצלונה פפ גווארדיולה מתחילה להימאס הביקורת על שיטת 3-4-3 שהוא הנחיל לא פעם העונה. במסיבת העיתונאים לקראת משחק החוץ מול חטאפה (שבת, 23:00, ספורט5) התייחס המאמן לשיטה ואמר: "בכל פעם שאני משחק עם שלושה בהגנה אני יודע שישחטו אותי ביום שנפסיד לראשונה עם השיטה הזו. אנחנו לא מגנים רע כי אנחנו משחקים עם שלוש בהגנה, אלא מנסים לנצח ולהציג משחק טוב".

בארסה, כידוע, עדיין לא הפסידה העונה בכל המסגרות אבל ממשחק ההגנה שלה בהחלט נראה פגיע לעומת אשתקד. גווארדיולה נשאל לגבי יכולת החלק האחורי בניצחון 2:3 בסן סירו וענה: "נכון שנתקלנו בקשיים, אבל שיחקנו נגד מילאן!".

המאמן סירב להתייחס לקלאסיקו ב-10 בדצמבר ואמר: "אין שום מטרה להגיע לקלאסיקו מהמקום הראשון. הדאגה שלי היא חטאפה, ראיו ואייקנו, לבאנטה ובאטה בוריסוב. אתכונן לקלאסיקו כשהוא יגיע".

בתוך כך, יוהאן קרויף התראיין הערב לתחנת רדיו ספרדית ואמר: "טבעי שגווארדיולה מחדש את החוזה מדי שנה כי טוב לו במועדון. אני כבר יודע מי יהיה מחליפו בעתיד בברצלונה וכבר סיפרתי על כך לחבריי הקרובים. מוריניו? זה לא יהיה הוא". ההולנדי התייחס גם לקלאסיקו ואמר: "ריאל קבוצה חזקה מאוד, אבל לרוע מזלה היא משחקת באותה ליגה עם ברצלונה".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully