וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: גולדהאר הגיע לאסיפה המסכמת בקיסריה

25.11.2011 / 12:04

הבעלים נחת בארץ ועקב מקרוב אחרי ההכנות לדרבי במחנה האימונים. שחקן: "האווירה השתפרה בעקבות הפעילות אתמול"

יומיים לפני הדרבי המצופה מול הפועל תל אביב, נחת הבוקר (שישי) מיטש גולדהאר בארץ והגיע ליום השלישי והאחרון של מחנה האימונים של מכבי תל אביב בקיסריה.

הבעלים הקנדי, שיישאר בארץ עד אחרי המשחק הביתי מול בשיקטאש בליגה האירופית ביום חמישי, נכח באימון הבוקר של הקבוצה ואף באסיפה המסכמת של המחנה, בסיומה התפזרו השחקנים לביתם, כשהאימון המסכם לקראת הדרבי ייערך מחר בקרית שלום.

שרן ייני, שהחלים מהפציעה בגבו אחרי שטופל במשך כל השבוע וערך אימונים חלקיים, יחזור להרכב ויפתח כבלם לצד סאבו פאביצ'ביץ'. רפי דהן שעדיין סובל מכאבים במפשעה נותר בספק גדול למשחק.

שחקן בקבוצה אמר עם סיום המחנה: "מצב הרוח בקבוצה השתפר ביממה האחרונה, גם בעקבות הפעילות הקבוצתית בבאולינג אתמול וגם אחרי האימון הטוב בערב, בסיומו נראו אפילו חיוכים בין הצוות המקצועי לשחקנים".

בתום האימון השתתפו אנשי הקבוצה כולל גולדהאר וג'ק אנגלידיס בסשן תיפוף שארך כמעט שעה עם להקת מתופפים בשם "דראם קפה". גם פעילות זו נועדה על מנת לשפר את מצב הרוח בתוך הקבוצה ולסיים את מחנה האימון עם חיוך ואווירה שמחה.

לקראת המשחק ובמטרה ליצור אווירה מיוחדת באצטדיון, המועדון רכש עשרת אלפים "סטריפים" בצבעי צהוב וכחול ויחלק אותם על כיסא בשערים 7, 8, 2, ו-13, נוסף על שיתוף פעולה מלא עם האוהדים ביציעים 10-11. עם עליית שתי הקבוצות לכר הדשא, לקראת פתיחת המשחק, הכרוז ייקרא לכל אוהדי מכבי תל אביב להרים את ה"סטריפים" וליצור פסיפס בצבעי צהוב וכחול המתפרש על רובו של האצטדיון. "המועדון רואה בהצלחת האירוע דחיפה מאד מוראלית לשחקני הקבוצה לקראת ההתמודדות הקשה נגד הפועל תל אביב", נכתב באתר הרשמי של המועדון.

אתמול איוניר הקרין לשחקניו את ה-0:3 על פנאתינייקוס

האם סופסוף יושג הסכם שלום בין איוניר לברק יצחקי?

במכבי תל אביב יודעים: הפסד הוא מתכון לאסון

כל הדיווחים והכתבות לקראת הדרבי התל אביבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully