וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "אם נהיה יחד, נשחזר את הימים היפים"

24.11.2011 / 22:30

מוטי איוניר ערך אסיפה לשחקניו והקרין להם את ה-0:3 על פנאתינייקוס. שרן ייני צפוי לשחק בדרבי, רפי דהן בספק

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנותיה בקיסריה לקראת הדרבי הגדול, כשהערב (חמישי) רפי דהן וייני ערכו אימון חלקי ובקבוצה עדיין מנסים להכשיר אותם. ייני ישחק כנראה, אבל דהן עדיין בספק. השוער גיא חיימוב ערך שוב אימון חלקי, בשל הפציעה ממנה הוא סובל בגב.

באסיפה צפו השחקנים בניצחון 0:3 מול פנאתינייקוס ממוקדמות הליגה האירופית, ומוטי איוניר אמר להם: "אני מסתכל על מי שנמצא כאן ואלו אותם שחקנים שהיו אז בסגל. זה אומר שעשינו דברים גדולים בעבר ואין לי ספק שאנחנו יכולים לשחזר את היכולת הזו ולחזור לימים היפים. אם נהיה ביחד כקבוצה ונציג את היכולת של תחילת השנה, לא משנה מי הקבוצה שתעמוד מולנו בכלל".

אלכסנדר אובארוב התראיין היום לאתר הרשמי של מכבי תל אביב לקראת הדרבי, כ-20 שנה אחרי שעלה בעצמו לכר הדשא למשחק נגד היריבה העירונית, לדרבי הראשון שלו בישראל. ביום ראשון אובארוב יתייצב כרגיל בבלומפילד, שוב כמאמן השוערים של הצהובים.

שוער העבר סיפר על הדרבי הראשון שלו: "הדרבי היה במחזור השביעי. הפועל הוליכו את הטבלה ואנחנו היינו במקום הרביעי. על הדרבי דיברו איתנו המון, גם אוהדים אבל בעיקר שחקנים שניסו להסביר לנו מה זה דרבי בתל אביב. אני אמרתי שלי אין מה להסביר מה זה דרבי כי בשבילי כל אחד מהמשחקים בארץ היו כמו דרבי. אמרו לי שבדרבי בלומפילד מפוצץ ב-20,000 צופים והאוירה היא אחרת לגמרי ממשחק רגיל. לא התרגשתי יתר על המידה כי שיחקתי כבר ברוסיה מול 40,000 צופים ו-50,000 אבל הבנתי שבכל זאת מדובר במשהו שונה.

"רק כשהגעתי לבלומפילד שעה לפני המשחק הבנתי על מה כולם מדברים. כל היציעים היו מלאים, לא כמו היום, חצי צהוב וחצי אדום. בברית המועצות לא ראיתי דבר כזה. לחום עדיין לא התרגלתי עד היום, אבל בגלל כמות האנשים, הקרבה של היציעים לשער, וכל הצעקות – בדרבי בבלומפילד לא רק שהרבה יותר חם אלא גם לומדים יותר מהר את השפה.

"במקרה ניצחנו 0:4 ומאותו היום, לא הפסדנו 19 משחקים ולקחנו אליפות חמישה מחזורים לסוף העונה עם 88 נקודות. מאז, שיחקתי בהרבה משחקי דרבי, גם ברמת גן וגם בבלומפילד כשלא חשוב באיזה מקום הקבוצות נמצאות. מי שרוצה יותר ובא כמו חייל לעשות את העבודה שלו, בלי לפחד מכלום, בסופו של דבר מנצח את המשחק. דרבי זה לא משחק של שחקנים בודדים – מעולם לא ראיתי ולא שיחקתי עם שחקן שמנצח דרבי לבד. דרבי משחקים כקבוצה, כמו אגרוף אחד ורק ככה אפשר להתמודד".

(עדכון ראשון: 18:16)

האם סופסוף יושג הסכם שלום בין איוניר לברק יצחקי?

במכבי תל אביב יודעים: הפסד הוא מתכון לאסון

לירן ליאני ישפוט את הדרבי ביום ראשון

כל הדיווחים והכתבות לקראת הדרבי התל אביבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully