וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "יש לי פחות תשוקה למשחק מבעבר"

הספרדי הסביר את הדחתו מטורניר גמר הסבב והבטיח: "סיום העונה ייתן לי דחיפה לעונה הבאה". צונגה: "שיחקתי מדהים"

רפאל נדאל סיים אמש (חמישי) את עונת 2011 שלו בסבב ה-ATP עם הפסד 7:6, 4:6, 6:3 לג'ו ווילפריד צונגה במשחקו האחרון בשלב הבתים של טורניר גמר הסבב בלונדון ששלח אותו הביתה מוקדם מהצפוי.

המדורג שני בעולם, שיוביל בסוף השבוע הבא את נבחרת ספרד בגמר גביע דייויס מול ארגנטינה בסביליה, סיים את העונה עם שלושה תארים בלבד (רולאן גארוס, ברצלונה ומונטה קרלו), מספר הזכיות הנמוך ביותר שלו בעונה שלמה מאז 2004.

"סוף העונה לא היה קל עבורי", אמר נדאל בסיום. "קשה לי לקבל את זה, אבל מצד שני זה משהו שייתן לי דחיפה לקראת תחילת העונה הבאה. היו לי רגעים חיוביים בשנה האחרונה אבל בסך הכל זו הייתה שנה קשה, ועכשיו אני צריך קצת זמן לחשוב"

"דברים שהיו פעם הולכים לי בקלות לא הולכים לי עכשיו", המשיך נדאל. "יש לי פחות תשוקה למשחק מבעבר, כנראה בגלל העייפות. אבל אני מכיר רק דרך אחת להתמודד עם הסיטואציה הזו - לעבוד עוד ועוד, לחשוב יותר על הטניס שלי, ולשמור על הגישה הנכונה על המגרש ומחוצה לו. זה כל מה שאני יכול לעשות".

מנגד חגג צונגה את עלייתו לחצי הגמר אחרי תצוגה מרשימה שכללה 46 ווינרים. "שיחקתי טניס מדהים הערב", אמר הצרפתי. "ולמרות שרפא לא שיחק היטב הוא נלחם כל הזמן כדי לחזור למשחק. זה מה שאלופים עושים בכל פעם. אבל הייתי מאוד אגרסיבי, הפעלתי עליו הרבה לחץ וחבטתי באחוזים טובים מאוד".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully