וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של פארמר: "ג'ורדן מאושר כאן, החוויה ביגרה אותו"

25.11.2011 / 8:22

דיימון פארמר ביקר את בנו והתרשם מהשתלבותו במכבי ת"א: "הוא נהנה מהקבוצה, מיוחד לראות איך האוהדים מקבלים אותו"

בשבועיים האחרונים מלווה דיימון פארמר את בנו ג'ורדן בישראל. פארמר האב כבר הספיק לטייל לאורכה ולרוחבה של המדינה, ובמקביל זכה לחזות בלא מעט ממשחקיו של ג'ורדן במכבי תל אביב. "אמנם לא הזדמן לי לצפות בכל קבוצות היורוליג, אבל אני חושב שמכבי היא קבוצה יציבה וטובה", הוא מספר בראיון לוואלה! ספורט אחרי הניצחון על מילאנו. "הם נראים טוב ויש להם סיכוי ללכת רחוק באירופה".

"דבר נוסף ולא פחות משמעותי בקבוצה היא שכולם מסתדרים", ממשיך פארמר. "יש לשחקנים אופי נהדר. גם לג'ורדן יש אישיות צנועה. הוא צנוע מאוד והוא קודם חבר - על המגרש ומחוץ למגרש. לשחק טוב זה יפה, הוא עושה אבל הוא בחור טוב, נחמד להיות בסביבתו והוא תמיד מספר לי גם כמה שהוא נהנה מהקבוצה ומאנשי הקבוצה".

איך התרשמת מהאווירה בהיכל?

"האוהדים כאן מאוד מעריכים כדורסל ומבינים בכך. זה מאוד מיוחד והכדורסל כאן מאוד מעניין. ג'ורדן סיפר לי על הפופולריות של מכבי אבל לחזות בזה הלכה למעשה זה דבר אחר. צריך לראות את זה בכדי להאמין, זו חוויה וזה מאוד מרגש לראות את זה. גם איך שהם מקבלים ומתנהגים לג'ורדן".

טוב, אוהבים כאן סמלים. בייחוד כשהם משלנו.

"זה באמת משהו שאפשר להיות גאים בו, בייחוד שאין הרבה יהודים שמשחקים ב- NBA. זה גורם לנו להיות גאים בו".

יש משהו שאנחנו לא יודעים על ג'ורדן?

"הוא מאוד אוהב להיות אב. הוא אוהב את הבת שלו. אחת הסיבות העיקריות שהגעתי לישראל הייתה כדי לראות את הנכדה שלי. את ג'ורדן משחק כדורסל תמיד אפשר לראות".

"ג'ורדן הפך אחראי יותר וספג ניסיון לכל החיים"

בסיום המשחק ג'ורדן מיהר לצאת מחדר ההלבשה אל אביו, ויחסים ההדוקים בין רכז מכבי תל אביב לאביו ניכרים לעין. דיימון, שמתגורר בלוס אנג'לס, מחזיק ברזומה ספורטיבי משלו: "שיחקתי כדורסל כשהייתי נער, אבל בסופו של דבר שיחקתי בייסבול. זו היתה הבחירה שלי, וג'ורדן בחר בכדורסל. הוא התחיל עם זה בגיל צעיר מאוד. הוא היה נוהג לקחת כדורסל ולשחק שעות בחצר האחורית. הייתי משחק מולו הרבה, הוא היה ילד והוא היה מאוד תחרותי".

פארמר מגלה כי ההחלטה של בנו לחתום במכבי תל אביב היתה נטולת התלבטויות. "זה היה הדבר הכי טבעי בשביל ג'ורדן להגיע לשחק בישראל ובמכבי תל אביב. הוא לקח בחשבון שהשביתה ב-NBA עלולה להיות ממושכת, אז הוא החליט לבדוק אופציות. הקשרים שלו בישראל והרקע שלו תרמו להחלטתו, ודרך הסוכן שלו נוצר הקשר עם מכבי תל אביב. ג'ורדן היה בישראל מספר פעמים עם המשפחה שלו ולא היה לו קשה לבחור במכבי, יש הרבה קבוצות בישראל אבל הוא מרגיש בר מזל שהוא משחק במכבי תל אביב".

"החוויה של ג'ורדן לשחק בישראל מאוד ביגרה אותו, הן על והן מחוצה לו", מספר פארמר. "הוא הפך לאחראי יותר וסופג ניסיון לכל החיים. הוא רואה דברים בצורה אחרת. מבחינה מקצועית, במכבי הוא שינה קצת את המשחק שלו מאשר ב-NBA, הוא יותר מרכז את המשחק, עושה דברים שלא ממש עשה בארצות הברית. בסך הכל ג'ורדן נראה כאן מאושר מאוד"

קברניטי מכבי וגם המאמן בלאט אינם מסתירים את החשיבות המקצועית של ג'ורדן לקבוצה. הם דיברו לא אחת על החשש שהוא עלול לעזוב.

"הוא צריך לעשות מה שהוא יכול כל עוד הוא כאן. ג'ורדן לא יכול לשלוט על מה שיקרה. אם הוא ייאלץ לעזוב זה חבל, אבל יש לו חוזה ב-NBA . כל עוד הוא במכבי הוא ינסה להתאמץ ויציג יכולת מקסימלית, את זה הוא יכול להבטיח".

מול ירושלים, למשל, היה מאוד קשה למכבי לתפקד בלעדיו. זו לא תהיה אותה קבוצה.

"אני לא יודע לגבי זה. אני חושב שכל קבוצה טובה לא מתפרקת בגלל עזיבה של שחקן אחד. הם יצטרכו להשלים את החסר אם זה יקרה, כי תרחיש של עזיבה אם השביתה תסתיים יכול לקרות. בכלל, קבוצה צריכה לדעת להשלים את החסר במקרה של פציעות או דברים אחרים. אם הקבוצה טובה אז לא רק בחור אחד הוא זה שעושה את ההבדל. ולא בונים הכל סביב שחקן אחד. זה סימן של קבוצה טובה".

צפו במכבי תל אביב מנצחת 76:85 את מילאנו

בלאט בסיום: "כשפארמר משחק, זו מכבי האמיתית"

ארז מיכאלי מזהיר מהתלות של הצהובים בסופו ופארמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully