וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "סופו שיחק כמו חמישה שחקנים"

24.11.2011 / 22:50

המאמן הילל את היווני שהצטיין מול מילאנו, והוסיף: "כשפארמר משחק, זו מכבי האמיתית". גם סופו עצמו מאושר: "ניצחון גדול"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

אם מישהו חשב שהפסד הליגה להפועל ירושלים מסמן איזשהו סוג של משבר במכבי תל אביב, הערב (חמישי) סגנית אלופת אירופה הוכיחה בדיוק את ההפך. הצהובים אירחו את הקבוצה היחידה שניצחה אותם באירופה השנה, מילאנו, אבל לא נבהלו מסוללת הכוכבים של הקבוצה האיטלקית וניצחו 76:85.

"היה לנו זמן להתכונן למשחק ועבדנו על הנושא של הקליעה וגם על הנושא המנטלי של להוריד לחץ", אמר דייויד בלאט המרוצה בסיום, "היה משחק יוצא מן הכלל של מכבי היום. מבחינה הגנתית, היינו פנטסטים וזו לא קבוצה שקל לשמור עליה. מבחינה התקפית קיבלנו תפוקה עצומה מסופו ופארמר".

על היכולת הנהדרת של שחורציאניטיס, שקלע שיא קריירה של 28 נקודות, אמר בלאט: "סופו היה הסנטר של חמישיית היורוליג בשנה שעברה. הוא יודע לשחק כדורסל והיום הוא שיחק כמו חמישה שחקנים".

המאמן החמיא גם לפארמר, שקלע 21 נקודות וחילק 6 אסיסטים: "צריך לזכור שג'ורדן בקושי שיחק בשלושת המשחקים האחרונים והיום כשהוא שיחק זו הייתה מכבי האמיתית".

גיבור הערב עצמו סופוקליס שחורציאניטיס הצטנע ואמר בסיום: "היה משחק טוב. היינו צריכים את הניצחון הזה, היה חשוב לקום במהירות אחרי ההפסד בליגה. שיחקנו חזק כקבוצה, יש לנו חבורה מצוינת והשגנו ניצחון גדול. יכול להיות שזה היה המשחק הכי טוב שלי במכבי, היה ערב מצוין ובסיומו הכי חשוב שהקבוצה ניצחה".

דייויד בלו אמר: "היה משחק מצוין הערב. סופו ופארמר קלעו באחוזים מדהימים, היה חשוב לנו לנצח את המשחק הזה ולהוכיח שאחרי הפסד לא נשברים. לפעמים להפסיד יכול להיות גם טוב, זה מעורר את השחקנים ונותן סוג של אדרנלין מחודש, זה ללא ספק עשה את זה בשבילנו וכולנו הגענו היום חדורי מוטיבציה".

מאמן מילאנו, סרג'יו סקאריולו, סיכם: "הרשינו למכבי לעשות הרבה דברים שלא היינו צריכים. במחצית השנייה כבר שיחקנו הרבה יותר טו, אבל לצערי זה לא עזר לנו כי היו מספר מצבים שלא ידענו לקחת שוב את השליטה. מכבי היא קבוצה עם הרבה ניסיון והיא לקחה את המשחק בשתי ידיים והצליחה בסופו של דבר גם לנצח".

מכבי תל אביב ניצחה את מילאנו 76:85
עוד בבית של מכבי: ריאל בקושי ניצחה את שרלרואה
כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully