וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הבלקנית: הפועל תל אביב גברה 68:75 על אולציני

האדומים התאוששו מההפסד לטבעון, בעזרת ניצחון שלישי במפעל, הפעם מול היריבה ממונטנגרו. 18 נקודות למתן נאור

הפועל תל אביב הראתה הערב (חמישי) שהפסד הבכורה בליגה הלאומית לקרית טבעון לא הסיט אותה מדרכה, כשגברה 68:75 על אולציני המונטנגרית במחזור הרביעי בליגה הבלקנית. הניצחון מציב את האדומים בעמדה מצוינת להעפלה לשלב הבא, כאשר הראשונה מכל בית עולה אוטומטית לפיינל פור ואילו המדורגות שנייה ושלישית ממשיכות לשלב ההצלבה.

הקבוצה של ארז אדלשטיין פתחה נהדר עם נקודות של יונתן שולדברנד ומתן נאור, שהוליכו את הפועל תל אביב ליתרון 10:21 בסיום הרבע הראשון. הישראלים של הפועל המשיכו להכתיב את הקצב גם ברבע השני, כשדקות טובות של גל איתן הובילו ל-24:41 בסיום המחצית.

היתרון המבטיח של הפועל החזיק מעמד עד חמש דקות לסיום הרבע השלישי, אז אולציני החלה לכרסם בהפרש, ובעזרת ריצה של 0:11 הורידה ל-52:45. אדלשטיין לקח פסק זמן שעשה את העבודה, כששחקניו הגיבו בריצת 0:10 וסיימו את הרבע עם 45:62, אחרי שלשה מדהימה של אבירם זליקוביץ' משלושת רבעי מגרש עם הבאזר. הדקות האחרונות היו למעשה סוג של גארבג' טיים, כשהאורחים ניצלו את הרפיון וצימקו את הפער מ-20 לשבע בלבד. 68:75 להפועל תל אביב בסיום.

מתן נאור הוביל את קלעי הפועל תל אביב עם 18 נקודות, כשקורי קאר (5 אסיסטים), אבירם זליקוביץ' (7 ריבאונדים) ויונתן שולדברנד הוסיפו 10 כל אחד. גל איתן תרם 9, דמונטז סטיט 8 (5 חטיפות), קרטיס קלי 6 ויותם שירן ובר טימור 2 כל אחד. מרקו מילטוביץ' קלע 22 עבור אולציני.

גלבוע/גליל שמרה על מאזן מושלם בליגה הבלקנית

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully