וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הבלקנית: גלבוע/גליל גברה 67:76 על רילסקי

תצוגת שיא של ג'וזף ג'ונס (30 נקודות) הובילה את הקבוצה לניצחון שלישי ומאזן מושלם במפעל מול היריבה הבולגרית

הפועל גלבוע/גליל שמרה הערב (רביעי) על מאזן מושלם בליגה הבלקנית. הקבוצה של ליאור ליובין גברה בגן נר 67:76 על רילסקי ספורטיסט הבולגרית במסגרת המחזור השלישי בבית א' של המפעל ומאזנה, כאמור, עומד על 0:3. היריבה הבולגרית ספגה הפסד ראשון במפעל וכעת גליל בודדה במקום הראשון בבית.

המשחק היה צמוד בשני הרבעים הראשונים והאורחת ירדה להפסקה ביתרון 33:35. אלא שגליל נכנסה למשחק התקפית ברבע השלישי. המארחים, בעזרת משחק מצוין של ג'וזף ג'ונס, רצו 0:10 ונטלו את היתרון כאשר שתיים של כריסטופר תומאס עם הבאזר קבעו 49:57 בסיום הרבע. יתרון אותו גליל לא שמטה ברבע האחרון.

ג'ונס היה פשוט נפלא והוביל את קלעי הגליל עם 30 נקודות (13 מ-14 מהשדה) ב-26 דקות בלבד. רומאו טרוויס הוסיף 14 והוריד 9 ריבאונדים. כריסטופר תומאס קלע 10 (9 אסיסטים), נמרוד טישמן 7, אבישי גורדון 6, יאן מרטין 5, עידו קוז'יקרו 2, אופיר פרחי וצ'ייסון אלן 1 כל אחד. עמית באיר-כץ שיחק ולא קלע. פיליפ ווקוסבלייביץ' הוביל את הבולגרים עם 16 נקודות.

במסגרת המחזור הרביעי בבית ב' בליגה הבלקנית תארח מחר (חמישי, 20:00, שידור חי בספורט2) הפועל תל אביב את אולצ'יני המונטנגרית. האדומים במקום השני בבית עם מאזן 1:2.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully