וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "זה היה המשחק הכי גרוע שלי השנה"

הסרבי התקשה לקבל את ההפסד לפרר, והודה: "אני מובך מלהסתכל על הסטטיסטיקה. אולי זה בגלל האורך של השנה"

למרות העונה החלומית שעברה עליו, נובאק דג'וקוביץ' מגיע כנראה באפיסת כוחות אל טורניר סוף השנה בלונדון. הסרבי המדורג 1 בעולם הפסיד אתמול (רביעי) לדויד פרר הספרדי 6:3, 6:1 והנחיל לו הפסד חמישי העונה. למרות זאת, לדג'וקוביץ' עדיין יש סיכוי לזכות בטורניר וכדי להבטיח את עלייתו לחצי הגמר הוא יצטרך לגבור מחר על בן ארצו ינקו טיפסרביץ'.

"אין לי מילים להסביר את המשחק הזה", סיפר הסרבי. "שום דבר לא הלך כמו שצריך. אם אני לא אשתפר לפחות ב-50 אחוז מאיך ששיחקתי היום, אנ לא חושב שתהיה לי הזדמנות לעלות שלב. אתה תמיד מקווה שמחר יביא איתו משהו טוב יותר". נולה גם ציין שהוא "מובך להסתכל על הסטטיסטיקה", בהתייחס לעובדה כי ביצע לא פחות מ-33 טעויות בלתי מחויבות. "כל הקרדיט מגיע ליריב שלי, ששיחק משחק מצוין, אבל אתה יודע, לא הייתי שם".

דג'וקוביץ' ניסה למצוא גם הסברים ליכולת שלו במשחק, ואמר: "זה היה המשחק הכי גרוע ששיחקתי העונה עד עכשיו, ללא שום ספק. היו לי הרבה טעויות בלתי מחויבות. אני לא משחק טוב, זו העובדה. אולי זה בגלל אורך השנה. אולי זה מהסיבה שאני לא מרגיש טוב, ימים כאלה מגיעים בספורט, וצריך לקבל את ההפסד".

הניצחון של פרר, החמישי שלו ב-11 המפגשים מול דג'וקוביץ', העלה את הספרדי לחצי הגמר אחרי שהוא הספיק לגבור על אנדי מארי שפרש. "אני חושב שהיום אולי זה היה המשחק הטוב ביותר שלי העונה". פרר גם הסביר בסיום מדוע עשה תנועה עם ידיו של פליאה, ואמר: "התנועה שעשיתי הייתה בשל ההפתעה. ניצחתי את המדורג ראשון בעולם בשתי מערכות".

טורניר גמר הסבב: דויד פרר ניצח את נובאק דג'וקוביץ'
טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully