וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "יש כאן שחקנים שמתנהגים בצורה מגעילה"

23.11.2011 / 13:32

מאמן מכבי תל אביב ביטל את אימון הבוקר של הקבוצה במחנה האימונים ושטף את שחקניו, במועדון דוחקים בו וביצחקי להשלים

מכבי תל אביב ממשיכה גם היום (רביעי) במחנה האימונים שלה בקיסריה, ובמקביל מנסים בקבוצה לפתור את המתיחויות בחדר ההלבשה, בין השחקנים לבין עצמם ובין כמה מהשחקנים למוטי איוניר.

היום ביטל המאמן את אימון הבוקר ובמקומו קיים אסיפת קבוצה בה נכח נציג הבעלים, ג'ק אנגלידיס, בעקבות התנהלות השחקנים בשבועות האחרונים ובמהלך יום האימונים הראשון. איוניר אמר לשחקנים: "הביזיון וההפקרות שהיו כאן נגמרו, מהיום המשמעת והמחויבות יהיו מעל לכל. מי שלא יעמוד בדרישות שלי, לא יהיה כאן יותר. הבעלים עומד מאחורי כל צעד שבו אנקוט. מה שהיה כאן עד עכשיו לא יכול להמשיך. מי שלא יכבד אותי, לא אכבד אותו בחזרה. יש כאן שחקנים שמתנהגים בצורה מגעילה, והם יקבלו בחזרה את אותו היחס המגעיל".

"אנחנו יודעים שהסיטואציה לא רגילה, אבל מצד שני הדברים עדיין רחוקים מכפי שהם מפורסמים", אמר גורם במועדון לוואלה! ספורט. "אם הגעת לכאן מכוכב אחר ופתחת עיתון או אתר אינטרנט, אתה עוד יכול להבין שהמצב במכבי תל אביב והפצצת הכור באירן הם שני הדברים הכי חשובים כרגע בעולם. הצונאמי הזה בימים האחרונים נוצר בעיקר בתקשורת. אנשים לקחו פיסות מידע והפכו אותם לסיפורים גדולים ומשם הדברים מתגלגלים כמו כדור שלג".

"המועדון עובר ימים לא קלים", המשיך הגורם. "יש הרבה מאוד דברים שמסיחים את דעתנו מבחוץ אבל אנחנו לא המועדון היחיד שחווה דברים כאלה במהלך עונה,. אנחנו בתקופה לא טובה של הפסדים, אנחנו לא מרוצים מהצורה שבה הקבוצה משחקת, שזה יותר גרוע וכמובן שיש יחסים לא טובים בתוך המועדון. כשאתה בתקופה לא טובה, הלחץ עולה ואנשים כמובן מתחילים להאשים אחד את השני".

במועדון לא מעלימים עין מהמתיחות הגדולה שנוצרה לאחרונה בין הקפטן ברק יצחקי לאיוניר, על רקע חשד אצל שני הצדדים, שהצד השני מדליף דברים כאלה ואחרים בתקשורת. אותו גורם התייחס לכך: "בשלב הזה אין ספק שזו אחריות של הבעלים לפעול כך שדברים לא יגלשו למקומות שיגרמו נזק לקבוצה ולמועדון. כמובן שנצטרך להתערב בעניין הזה. אין לנו ספק שהכל יכול להיפתר והדברים לא הגיעו עדיין לנקודת האל חזור. הם פשוט יצטרכו ללבן ביניהם את העניינים, אין שום דרך אחרת. צריך לזכור שחייב להיות כבוד כלפי המאמן, אחרת זה לא יעבוד".

בתוך כך הקבוצה כבר ערכה שני אימונים מאז שהגיעה לקיסריה, כאשר הבשורה הטובה מגיעה מכיוונם של יצחקי וגל אלברמן שהצליחו לחזור לאימונים מלאים. יצחקי מתוכנן לשוב לסגל במידה שירגיש טוב בסיום המחנה, בעוד שלגבי אלברמן הדברים עדיין לא ברורים. בצוות המקצועי ניצלו את היומיים האחרונים כדי לערוך מספר שיחות אישיות עם כמה שחקנים, כאשר המטרה היא לדבר בסופו של דבר עם כולם ולהבין מה מפריע להם, בכדי לנסות ולצאת מאוחדים ומגובשים יותר בסיום מחנה האימון.

עדכון ראשון: 11:03

הלחץ בשיאו: ”אלוהים יודע מה יהיה אם לא ננצח בדרבי"

חמי אוזן טוען שברק יצחקי לא מבין את מקומו כקפטן

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully