וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאקי: "מילאן שלי הייתה הקבוצה הגדולה בהיסטוריה"

המאמן האיטלקי נדרש להשוואה בין הימים הגדולים של הרוסונרי בסוף שנות השמונים לברצלונה של גווארדיולה ערב המפגש ביניהן

מעבר לחשיבות של המשחק בין מילאן לברצלונה הערב (רביעי) בסן סירו למאבקי המיקום של השתיים בבית ח' של ליגת האלופות, ולפיקנטריה שבמפגש בין זלאטן איברהימוביץ' לקבוצתו לשעבר, הקרב בין שניים מהמועדונים הגדולים בעולם מעורר ויכוח היסטורי באיטליה בנוגע להכתרתה האופנתית של בארסה הנוכחית כקבוצה הטובה ביותר אי פעם.

גם אריגו סאקי נדרש להתייחס להשוואות בין המכונה של פפ גווארדיולה למילאן הגדולה שלו מסוף שנות השמונים בה כיכבו מרקו ואן באסטן ורוד חוליט, והאיטלקי בן ה-65, שהוביל את הרוסונרי לשמונה תארים בארבע שנים, כולל שתי אליפויות אירופה, שמר אמונים לקבוצתו.

"אלו שתי קבוצות גדולות, אבל משתי תקופות שונות מאוד", ניתח סאקי. "שתיהן היו בטופ מבחינת אטרקטיביות והישגים, הובילו מהפכה של ממש בענף והקדימו את כל שאר הקבוצות במאה השנים האחרונות. אבל לדעתי הקבוצה שאני אימנתי הייתה הטובה ביותר בהיסטוריה, ולא רק החזיקה בהגנה הטובה ביותר".

כשנשאל האם ברצלונה מסוגלת להפוך לקבוצה הראשונה מאז מילאן שלו שמגינה על תואר אלופות אירופה אמר סאקי: "הם בהחלט מסוגלים לעשות את זה, לדעתי מי שתזכה בליגת האלופות תהיה ברצלונה או ריאל מדריד".

בואו להיזכר ברגעים הגדולים של גראנדה מילאן

אז מי באמת גדולה יותר?

מילאן של סאקי
57%
ברצלונה של גווארדיולה
43%
הסקר הסתיים
667 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully