וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשל"צ: "אירוע חמור שמנע מאיתנו אפשרות לנצח"

היו"ר משה קליסקי הגיש ערעור רשמי על תוצאת המשחק מול אשקלון (81:79) עם דרישה לניצחון טכני או משחק חוזר

יו"ר מכבי ראשון לציון, משה קליסקי, הגיש היום (שלישי) ערעור רשמי לוועדת הליגה והגביע במנהלת ליגת העל בכדורסל כשבקשתה לקבל ניצחון טכני במשחק אמש מול עירוני אשקלון, או לערוך משחק חוזר בין הקבוצות. ועדת הליגה והגביע של מנהלת הליגה כוללת את יו"ר מנהלת הליגה, אבנר קופל, ומנכ"ל מנהלת הליגה, עדלי מרכוס, שידונו בנושא בימים הקרובים ויחליטו על סמך דוח המשקיף וצילומי הטלוויזיה האם יש להעתר לערעור או לא להתערב בתוצאה.

כזכור, טענות ראשון לציון מגיעות הן על המהלך שהתרחש לאחר סל השלוש של מרקו קילינגסוורת' שנתן לאשקלון יתרון 79:81, 1.4 שניות לסיום. "דרווין קיטצ'ן הוציא מיד את הכדור מתחת לסל שלנו בזריקה של כמעט מגרש שלם לכיוון אדריאן יוטר שעמד ברחבת הצבע", נכתב בערעור, "בזמן שהכדור באוויר בדרך ליוטר, כאשר המשחק 'חי', פרץ הספסל האשקלוני לתוך תחומי המגרש, שחקנים, צוות וקהל שעמד ברחבת הצבע. יוטר שקפץ לתפוס את הכדור הועף לרצפה אחרי עבירה ברורה של קילינגסוורת' כאשר את הכדור תופס אחד מהאנשים שפרצו למגרש, אך השופטים בחרו משום מה להתעלם מהעובדה שהמשחק 'חי' והפסיקו את המשחק עקב כניסת הספסל האשקלוני למשטח".

ראשון לציון טוענת כי מדובר ב"אירוע חמור אשר מנע מאיתנו כל אפשרות לנצח את המשחק", כפי שנכתב בסעיף 2 בערעור. עוד נכתב כי "אירוע המשחק צולמו בטלוויזיה ונראו בבירור כולל התייחסות של שדרי הטלוויזיה אשר שידרו את המקרה שוב ושוב. לסיכום, משחק כדורסל צריך להיות מוכרע באופן ספורטיבי, לא על ידי ספסל של קבוצה ו/או קהל ולכן אנו מבקשים ניצחון טכני או לפחות לקיים משחק חוזר".

לידיעה הראשונית על כוונת ראשון לציון לערער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully