וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: אלי כהן רוצה להחתים את רוביל סרסור

21.11.2011 / 20:29

המאמן ביקש לצרף את החלוץ הנבחן. כנפו עשוי לעזוב, לאזטיץ' מרשים. גורם: "צריכים לצאת מהאופוריה ולרדת לקרקע"

למרות הניצחון הענק על מכבי תל אביב (0:3) בשבת והעלייה למקום השלישי בטבלה, בהפועל עכו לא מוותרים על חיזוק. המאמן אלי כהן נתן אור ירוק להחתמת החלוץ רוביל סרסור, שמתאמן בשבועות האחרונים עם הקבוצה, אך טרם התקיימה פגישה בין החלוץ לבין יושב ראש המועדון ציון ויצמן. מי שעשוי לעזוב אם סרסור יוחתם הוא החלוץ אבי כנפו.

בתוך כך, שבה היום (שני) הפועל עכו להתאמן, אבל נאלצה לעשות זאת עם סגל חסר מאוד. אלכסנדר דוידוב וסטפן שצ'פוביץ' לא התאמנו בשל קלקול קיבה, סינטאיהו סלליך נעדר בשל הימצאותו בצבא, ורפי עמוס וגיא דיין נעדרו מסיבות אישיות. באימון שנערך היום נטל חלק הקשר-חלוץ הנבחן זארקו לאזטיץ', שנחת בארץ ביום רביעי שעבר וינסה להרשים את אלי כהן. עד כה מגלה לאזטיץ' הסרבי יכולת טובה, אבל בקבוצה ימשיכו לבחון אותו לפחות בשבוע הקרוב.

בשל החיסורים הרבים, ויתר כהן על השיחה שהוא נוהג לקיים אחרי משחקים, והוא צפוי לדבר עם שחקניו ביום שלישי. בעכו נערכים למשחקים הבאים מול מכבי חיפה בחוץ ועירוני קרית שמונה בבית ומאמינים כי יוכלו להמשיך ולהפתיע במאבקם בצמרת. "אנחנו צריכים לרדת אל הרקע ולצאת מהאופוריה שמלווה אותנו מאז הניצחון על מכבי תל אביב", סיפר גורם בקבוצה. "חשוב שתהיה המשכיות ליכולת שהצגנו בשבת".

צפו בהצגה של עכו מול מכבי תל אביב

דודו גורש: "בטוח שנהיה בפלייאוף העליון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully