וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן פאלרמו, דביס מאנג'ה: "אולי אנחנו צריכים פסיכולוג"

הרוסאנרי שוב הפסידו בחוץ ועדיין לא כבשו שער ב-6 משחקים מחוץ לסיציליה. מאנג'ה: "צריכים לעשות משהו בפן המנטלי"

פאלרמו וערן זהבי ממשיכים להיות מדורגים בחלק העליון של טבלת הסרייה A, אבל ההפסד אתמול (ראשון) 3:0 ליובנטוס היה החמישי של הקבוצה מתוך שישה משחקי חוץ העונה, כשבנוסף הרוסאנרי עדיין לא כבשו העונה שער ליגה מחוץ לביתם.

"בנקודה הזו אולי אנחנו צריכים לבקש עזרה מסיכולוגית כדי לפתור את הבעיה שיש לנו מחוץ לבית", אמר אחרי המשחק מאמן פאלרמו, דביס מאנג'ה, "היו לנו כמה הזדמנויות במחצית הראשונה, אבל כשאתה עושה טעויות בטורינו, אתה נענש עליהן".

מאנג'ה התייחס גם ליכולת החלשה שהציג הבלם מאורו סטו במשחק אתמול, ואמר: "אני לא חושב שזה הוגן להיטפל אליו. הטעויות התחילו ממצבים אחרים, גם אם נראה ששחקני ההגנה אשמים. אנחנו צריכים לעשות משהו בפן המנטלי, כמו גם להיות יותר מרוכזים במרכז המגרש. עם קצת יותר אגרסיביות היינו יכולים לגרום ליובנטוס בעיות".

בצד השני היו מרוצים מאוד. יובה חזרה להוליך את הטבלה ובנוסף יש לה משחק חסר, והמאמן אנטוניו קונטה, סיכם: "זה היה משחק שהוא מוקש כי פאלרמו משחקת כדורגל טוב. תקפנו עם שבעה ושמונה שחקנים, ובמצב כזה אתה נשאר קצת חשוף מאחור. אנחנו כל הזמן מנסים לתקוף, אבל עדיין יש דברים שצריך לשפר כדי להישאר באותה רמה".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully