וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ניצחה 1:2 את לצ'ה

שערים של פיאניץ' וגאגו סידרו לג'יאלורוסי ניצחון שני ברציפות ועלייה למקום החמישי. יובנטוס הביסה 0:3 את פאלרמו וזהבי

נראה שיובנטוס חוזרת ובגדול. הגברת הזקנה חזרה הערב (ראשון) לפסגת הליגה האיטלקית לאחר 0:3 קל במיוחד על פאלרמו, במסגרת המחזור ה-11. ערן זהבי, שנכנס בפתיחת המחצית השנייה, לא עשה יותר מדי. ההפתעה של המחזור הגיעה מכיוונה של פארמה, שניצחה 0:2 את אודינזה והרחיקה אותה מעט מהצמרת. במשחק שנעל את המחזור, הצליחה רומא לנצח 1:2 את לצ'ה בבית ולהשלים ניצחון שני ברציפות, בפעם השנייה מתחילת העונה.

יובנטוס - פאלרמו 0:3

גם פגרת הנבחרות לא פגעה בכושר הנהדר בו נמצאת הגברת הזקנה. יובנטוס הביסה 0:3 את פאלרמו וערן זהבי, שנכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה, ורשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות. תוסיפו לכך את העובדה שיובנטוס לא הפסידה מתחילת העונה ושכל יריבותיה לצמרת איבדו נקודות ותקבלו את הביאנקונרי בחזרה בצמרת, כשהיא עם 22 נקודות (כמו לאציו השנייה) אך עם משחק חסר. פאלרמו עדיין ללא שער חוץ בליגה העונה.

יובה עלתה ליתרון בדקה ה-20 כשהגבהה של ג'ורג'ו קייליני מצאה את סימונה פפה בפינה הקרובה והאחרון נגח נהדר פנימה את ה-0:1. הגברת הזקנה כבשה את השני בדקה ה-48 כשסטפן ליכשטיינר הכניס מסירת עומק לאלסנדרו מאטרי והחלוץ האיטלקי הנהדר בעט מזווית קשה לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:2. בדקה ה-65 המשיכה יובה את החגיגה כשמסירת רוחב נהדרת של מירקו ווצ'יניץ' מצאה את מאטרי, שפתח רגליים והשאיר לקלאודיו מרקיזיו והקשר האיטלקי הנהדר כבש בקלות מול אלכסנדרוס צורבאס את ה-0:3.

רומא - לצ'ה 1:2

הקבוצה של לואיס אנריקה רשמה ניצחון שני ברציפות, שמגיעים לאחר שני הפסדים רצופים. רומא ניצחה 1:2 את לצ'ה ועלתה למקום החמישי עם 17 נקודות, חמש פחות מהפסגה. האורחת נותרה במקום ה-18 עם שמונה נקודות בלבד.

הג'יאלורוסי עלו ליתרון בדקה ה-26 כשמסירת עומק של דניאלה דה רוסי מצאה את רודריגו טאדיי, שיישר למרכז שם המתין מיראלם פיאניץ' הבוסני, שדחק פנימה את ה-0:1. השער השני של רומא הגיע בדקה ה-54 כשמסירה קצרה של מיראלם פיאניץ' מצאה את פרננדו גאגו, שבעט מ-28 מטר לפינה הרחוקה ופנימה את ה-0:2. בדקה ה-61 הצליחה לצ'ה לצמק עם שער של אנדראה ברטולאצ'י וזה 1:2.

פארמה - אודינזה 0:2

האורחת, שפתחה את העונה נהדר, מתחילה לדעוך. אודינזה רשמה הפסד שני בארבעת המחזורים האחרונים, עם 2:0 מאכזב במיוחד בטארדיני לפארמה מהתחתית. אודינזה נותרה במקום הרביעי בליגה עם 21 נקודות, בעוד פארמה טיפסה כבר למקום התשיעי.

פארמה עלתה ליתרון בדקה ה-58 משער בנגיחה של ג'ונתן ביאביאני לאחר הגבהה של סבסטיאן ג'ובינקו הנהדר, שגם כבש את השער השני בדקה ה-76 בפנדל לאחר שדושאן באסטה הכשיל ברחבה את ביאביאני.

משחקים נוספים:
גנואה - נובארה 0:1
כבש לגנואה: מיגל ולוסו (86).

סיינה - אטאלנטה 2:2
כבשו לסיינה: גטאנו דאגוסטינו (44, פנדל), אלסנדרו גאצי (87), כבש לאטאלנטה: חרמן דניס (15, פנדל, 53).

קטאניה - קייבו 2:1
כבש לקטאניה: סרחיו אלמירון (78), כבשו לקייבו: סרג'יו פליסייר (45, פנדל), פאולו סמארקו (73).

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully