וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ביקורת על החילופים של דרור קשטן

שחקנים בקבוצה לא הבינו מדוע המאמן המתין דקות ארוכות לפני שביצע שינויים. מסתמן: נוסא איגייבור לא ישוחרר לנבחרת ניגריה

הפנים הנפולות של שחקני הפועל תל אביב בתום ה-0:0 נגד עירוני רמת השרון אתמול (שני) העידו על תחושת האכזבה מכך שהקבוצה לא הצליחה להשיב את הפער בפסגה לשלוש נקודות וכן להגדיל אותו ממכבי תל אביב לשש נקודות. האדומים המתינו לפגרה הקצרה אחרי פתיחת עונה שכללה כמות גדולה של משחקים, אבל הבוקר כבר אמר אחד מהשחקנים: "היינו במומנטום מצוין לפני הפגרה וחבל שלא הצלחנו להמשיך בו אתמול".

אותו שחקן הוסיף: "זה פשוט היה משחק רע שלנו, אבל לפחות לא הפסדנו. עכשיו הראש רק בדרבי ואנחנו מקווים להוכיח שאנחנו קבוצה טובה יותר ממכבי. בתחילת הליגה כבר כולם הכתירו אותם לאלופים, אבל דברים נמדדים לאורך זמן. אם ננצח זה יהיה פוש אדיר שיכול לתת לנו יתרון משמעותי בהמשך".

אחרי המשחק שוב נמתחה אתמול ביקורת על המאמן דרור קשטן, שלטענת השחקנים איחר בחילופים והיה צריך לבצע אותם הרבה לפני כן לאור העובדה שהקבוצה לא נראתה טוב משריקת הפתיחה. בקבוצה גם הביעו תמיהה על כך שמהראן לאלה, שלאורך השבוע הציג יכולת גבוהה, נכנס רק ל-10 הדקות האחרונות.

קשטן אמור להחליט היום ביחד עם הנהלת הקבוצה האם ומתי לשחרר את נוסא איגייבור למשחקי נבחרת ניגריה עד גיל 23 שתשתתף באליפות אפריקה, וכרגע מסתמן שהקשר לא ישוחרר. יש לציין שבזמן האליפות האדומים ייפגשו את מכבי תל אביב, מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה.

בנוסף, מעניין יהיה לראות אם קשטן יתקפל בעניין אביחי ידין ויחזיר אותו לפחות לסגל אם לא להרכב, זאת לאור היכולת החלשה של שי אבוטבול. אגב, האחרון עדיין ממתין שיפקידו לו את החוזה החדש בבקרה התקציבית. שכרגע ישנה מחלוקת קטנה בין עורך דינו למועדון, אבל הצדדים מעריכים שהיא תיפתר עד ינואר.

בהפועל תל אביב הופתעו לקרוא אתמול את הפרסום בוואלה! ספורט על כך שקשר הקבוצה סלים טועמה מועמד לחזק את הפועל ירושלים במידה שזו אכן תירכש על ידי מיליונר אמריקאי. במהלך המשחק אתמול הרבו האוהדים של הקבוצה לקרוא בשמו של הקשר ובניגוד למשחקים קודמים העונה, קשטן גם הכניס אותו. במשחק נגד הפועל ראשון לציון אחרי שהאוהדים קראו בשמו של טועמה, המאמן הכניס את השוער השלישי בוריס קליימן והותיר את הקשר על הספסל.


צפו בהפועל תל אביב ורמת השרון נפרדות ב-0:0

קשטן לא מתרגש: "קצב צבירת הנקודות טוב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully