וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: סלים טועמה בוחן הצעה מהפועל ירושלים

20.11.2011 / 13:39

המועדון מהבירה נמצא בהליכי רכישה על ידי מיליונר אמריקאי, ומעוניין בקשר שמעמדו בהפועל ת"א נמצא בירידה תלולה

הסכסוך בין אביחי ידין לדרור קשטן, והעובדה שהקשר לא ייכלל בסגל למשחק הקבוצה הערב נגד עירוני רמת השרון (20:00, ספורט1 ו-HD) הוא לא הדבר היחיד בו עוסקים בהפועל תל אביב בימים האחרונים.

נדמה שבקבוצה יש מספר שחקנים שמתחילים לחשוב על חלון ההעברות הקרוב ואחד מהם הוא סלים טועמה, שלא מקבל דקות משחק בשבועות האחרונים. נראה כי הקשר החליט לעזוב את הפועל, אם קשטן יישאר בתפקידו עד סוף העונה וימונה גם לעונה הבאה. המעמד המקצועי הלא טוב שלו, ביחד עם העבודה שהקבוצה מעוניינת לקצץ בשכרו, דוחקים בשלב זה את טועמה אל מחוץ למועדון.

בימים האחרונים טועמה קיבל שתי פניות, אחת מבני סכנין שאותה הוא דוחה בשלב זה, והשנייה מהפועל ירושלים מהליגה הלאומית. אצל האדומים מהבירה פועלים למהלך רציני מאוד לרכישת הקבוצה על ידי מיליונר אמריקאי שמעוניין להשקיע בקבוצה סכומים נכבדים של כסף. כחלק מאותו מהלך נעשתה פנייה לטועמה כדי לבדוק האם הוא יהיה מוכן לעבור לקבוצה עוד העונה, או בסיום העונה, כשיתברר האם הקבוצה בדרך לליגת העל. טועמה עצמו סיפר לחבריו בקבוצה כי ההצעה מהפועל ירושלים מאוד מעניינת אותו ושהוא שוקל ברצינות את המעבר, אם כמובן הקבוצה תירכש על ידי אותו משקיע.

מעבר של טועמה לטדי יעזור להצית מחדש את היריבות בין בית"ר להפועל ירושלים, בוודאי במקרה שהאחרונה תצליח להעפיל לליגת העל.

אגב המשחק הערב, ארגון האולטראס, שמרבית חבריו יושבים בשערים 4-5 ועל כן מורחקים מהמשחק, אירגנו צפייה משותפת מחוץ מבלומפילד ושבו על הקריאה לאוהדי הקבוצה האחרים להחרים את המשחק.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully