וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - רמת השרון: אביחי ידין מחוץ לסגל

הקשר לא יתלבש למשחק (א', 20:00, ספ'1 ו-HD) וכתב בדף הפייסבוק שלו: "אני כשיר". מסודי: "מי שמאמין עושה דברים יפים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שתי הקבוצות מעולם לא נפגשו עד כה בליגת העל. הקבוצות כבר נפגשו בעבר פעמיים בגביע המדינה ובשתיהן הפועל תל אביב ניצחה: 0:2 ב-2005 ו-1:3 בחצי הגמר ב-2010.
לפני חודש הגיע המפגש השלישי: ברבע גמר גביע הטוטו, אז ניצחה הפועל תל אביב 3:5 אחרי הארכה.

* בששת משחקיה הליגה הביתיים שלה העונה הפועל תל אביב ניצחה בחמישה וסיימה אחד בתיקו, והעמידה מאזן שערים של 1:18.

* רמת השרון צברה 10 מתוך 12 נקודות בארבעת המחזורים האחרונים, וניצחה בשני משחקים החוץ האחרונים שלה, מול בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקוה.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

הקשר אביחי ידין, לא יכלל בסגל הקבוצה למשחק מחר (ראשון, 20:00, ספורט1) נגד עירוני רמת השרון במחזור ה-12 בליגת העל. ידין התלונן השבוע על כאבים בברכו, אבל ערך מאז כמה אימונים מלאים ונראה שלקשר הרופף בינו לבין המאמן דרור קשטן יש קשר. שחקני הקבוצות יענדו סרטים שחורים ויעמדו דקה דומיה לזכרו של יצחק שניאור, שהלך לעולמו מוקדם יותר היום.

ידין כתב היום בעמוד הפייסבוק שלו: "היה לי אימון מצוין ואני כשיר במאה אחוז. המאמן החליט שאני לא בסגל למחר וכמקצוען אני מקבל את ההחלטה. שיהיה בהצלחה לחברים מחר". מי שצפוי לפתוח במקומו במרכז המגרש הוא שי אבוטבול. נוסא איגייבור שחזר ביום חמישי משני משחקי ידידות עם ניגריה, גם כן צפוי לפתוח וכך גם וואליד באדיר, שיתופקד במרכז ההגנה על חשבונו של ביוואן פרנסמן המאכזב.

באסיפת הקבוצה קשטן שם דגש רציני על היכולת של רמת השרון והזהיר את שחקניו משאננות: "המשחק מחר לא פחות קשה מהדרבי", אמר המאמן. "צפוי לנו משחק מאוד קשה ואתם בטח זוכרים את המשחק בגביע הטוטו שהיה לנו נגדם. רמת השרון קבוצה מאוד אגרסיבית על המגרש ואנחנו צריכים לבוא מאוד מרוכזים ונחושים, לא סתם הם ניצחו את בית"ר, מכבי תל אביב ובני יהודה". קשטן הראה וידאו של רמת השרון מול בית"ר ירושלים ונתן דגשים לשחקניו.

רמת השרון:

בעוד מרבית קבוצות ליגת העל ניצלו את הפגרה למנוחה, ברמת השרון התעסקו בעיקר בויכוחים בין הבעלים מאיר יצחקי למאמן מומי זפרן ובשאלה האם פוטר או התפטר. בכל מקרה עד שהקבוצה לא תגיש תביעה כנגד זפרן ותקבל אישור מאירגון המאמנים לחפש מאמן חדש ימשיך מנחם קורצקי על הקווים וכמובן גם נגד הפועל תל אביב, למרות שהוא לא מחזיק בתעודת פרו ובכל מקרה הקבוצה תהיה חייבת למצוא מאמן אחר במידה וזפרן לא יחזור לאמן.

מי שיחזור להרכב יהיה סביטי ליפנייה, שהיה פצוע בחודש האחרון ויפתח יחד עם יניב לביא במרכז ההגנה. גם נאור פסר שהיה מורחק בשני המשחקים האחרונים חוזר להרכב כשפרט לכך לא צפויים שינויים מיוחדים. אלן מסודי אמר לקראת המשחק: "אנחנו לא מתעסקים במה שמסביב אלא בלהמשיך את התקופה הטובה שלנו. אנחנו לא מפחדים מאף קבוצה, זה כדורגל ומי שמאמין עושה דברים יפים וכבר הוכחנו את זה נגד מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים".

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: נוסא איגייבור

מצד אחד, הניגרי מראה בכל משחק שיש לו פוטנציאל אדיר. מצד שני, התתעסקות בתקשורת השבוע אם יטוס למשחקי נבחרתו הצעירה ולא יופיע בדרבי ומול מכבי חיפה וקרית שמונה קצת איבדה פרופורציות, שכן איגייבור עם כל הכבוד עדיין לא מספק את הסחורה מבחינת כיבושים ובישולים. יהיה מעניין לראות אם הניגרי יגרום להפועל לחשוב שאסור בשום פנים לשחררו, או דווקא ייתן סיבה מוצדקת לשלוח אותו להתרענן באפריקה.

רמת השרון: גל ניר

אחרי שספג חמישייה ממכבי חיפה, יפגוש שוער רמת השרון את ההתקפה הטובה בליגה, בתקווה לצאת הפעם בזול. שבוע לפני הדרבי האדומים יפעילו לחץ גדול על שערה של העולה החדשה, שחייבת הצגה מהאיש בין הקורות כדי להותיר לעצמה סיכוי לחלץ נקודה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, מריו פצ'אלקה, גל שיש, שי אבוטבול, רועי גורדנה, אלרואי כהן, נוסא איגייבור, עומר דמארי, טוטו תמוז.

רמת השרון: גל ניר: נאור פסר, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, גל בראל, יוסי אופיר, משה אבוטבול, אלן מסודי, תומר סוויסה, אורן ניסים.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully