וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "אנחנו מפגינים יציבות לא רעה"

20.11.2011 / 21:57

מאמן הפועל ת"א הודה שקבוצתו שיחקה גרוע אך הדגיש: "קצב צבירת הנק' שלנו טוב". מאיר יצחקי: "התוצאה טובה להם ,לא לנו"

קובי אליהו

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

הפועל תל אביב איבדה הערב (ראשון) הזדמנות לפתוח פער של שש נקודות על מכבי תל אביב שבוע לפני הדרבי התל אביבי כשסיימה רק ב-0:0 עם עירוני רמת השרון, במשחק אותו אירחה באצטדיון רמת גן. האדומים חזרו חלודים מהפגרה והציגו משחק מאכזב מול העולה החדשה, שהספיק להם כדי לסיים את המחזור במקום הראשון ביתרון של נקודה בלבד מעירוני קרית שמונה.

קשטן: "גם למוליכה יש משחקים פחות טובים"

דרור קשטן אמר בסיום: "שיחקנו רע מאוד היום, אבל עם כל זה היינו יכולים לנצח. המשחק יותר עמד מאשר שוחק, כי כל רגע הייתה שריקה על נפילה כזו או אחרת, והכדורגל צריך להיות שוטף. יש גם ימים כאלה, ובסך הכל רמת השרון באו לחפש נקודה, הם הסתגרו עם עשרה שחקנים תמיד מאחורי הכדור. במצבים כאלה צריך להבקיע בהזדמנויות שאתה מגיע אליהם ואז המשחק שונה לחלוטין. אבל יש משחקים פחות טובים גם לקבוצה שמוליכה את הטבלה".

"בסך הכל אנחנו מפגינים יציבות לא רעה לחלוטין", הוסיף קשטן. "גם צבירת הנקודות שלנו וגם אחוזי ההצלחה טובים, ובגלל זה אנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים. אני לא רוצה לדבר עכשיו על הדרבי, אני רוצה להירגע אחרי המשחק הזה ולנתח אותו. ורק אז אני אעשה את ההכנות לקראת המשחק הבא".

אלרואי כהן הוסיף: "חבל לי שלא ניצחנו, היינו צריכים לנצח במשחק בית וחבל על הנקודות האלה. קשה לי להסביר את היכולת שלנו, כי הגענו למצבים שהיינו צריכים להכניס אותם. לפעמים יש ירידות ולא תמיד אנחנו נותנים חמישיות ושישיות, אבל צריך לדעת לנצח גם ביכולת כזאת. השנה עשינו ניצחונות ענקיים, ואנחנו משחקים טוב ואנחנו במקום הראשון בליגה, לא צריך להשוות את זה לשנים קודמות".

לקראת הדרבי בשבוע הבא אמר כהן: "אין פייבוריטית באף דרבי, תמיד שחקני שתי הקבוצות באים במוטיבציה הכי גבוהה, אני מאוד מקווה שננצח, ואני בטוח שיהיה משחק ענק".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

קורצקי: "מאוכזב שלא הבקענו"

ברמת השרון חגגו את הנקודה, והמאמן הזמני מנחם קורצקי אמר בסיום: "משחק טוב שלנו, השחקנים עמדו בצורה יוצאת דופן. התכוננו כמו שצריך, וקלטנו גם שהם החליפו שיטה ואני שמח שהשחקנים עמדו במשימה שהצבתי להם, למרות שאני מאוכזב שלא הבקענו גול".

"אנחנו עובדים יותר טקטי", המשיך קורצקי. "אבל יחד עם זה אנחנו צריכים לצאת יותר קדימה וליזום יותר. אנחנו קבוצה טובה עם שחקנים שמובילים את הכדור טוב ואנחנו יכולים לתת שער בכל משחק".

על עתידו בתפקיד אמר קורצקי: "מי שצריך יקבל החלטות, כל החלטה של מאיר מקובלת עליי. אני מכבד את מאיר, שעבר תקופה לא קלה ואני מבסוט שהשחקנים עשו לו טוב על הלב, כי לא מגיע לו מה שעשו לו".

הבעלים מאיר יצחקי הוסיף: "התוצאה הזאת טובה להפועל תל אביב, לא לנו. היום הגיע לנו לנצח, קורה ששופטים טועים. אני לא אומר שזה בזדון, אבל רואים שזה לא משחק ראשון. היו עוד 3-4 משחקים ששופטים טעו נגדו".

כשנשאל על סוגיית המאמן אמר יצחקי: "אני לא מחתים מאמן כי אני עדיין מחכה למומי. לא פיטרנו אותו, ואם הוא יבוא הוא יבוא, ואם לא יבוא משיח יבוא".

על מצבה של קבוצתו בצל הבלאגן אמר יצחקי: "החיים יפים, השחקנים מבסוטים, רוקדים שמחים, הכל דבש כמו שאומרים. אני לא צריך להביא מאמנים מארצות הברית או מאירופה כדי לעשות תיקו עם הפועל תל אביב. מנחם יעשה תעודת פרו עוד כמה חודשים, אנחנו לא ממהרים לשום מקום".

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully