וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאש בואש: "לא שילמו כל כך הרבה כדי לפטר אותי"

מנג'ר צ'לסי התייחסו למעמדו שהתערער אחרי ההפסד השלישי של קבוצתו בארבעה משחקי הפרמיירליג האחרונים

אחרי שלושה הפסדים בארבעה משחקי הליגה האחרונים, מעמדו של מנג'ר צ'לסי אנדרה וילאש בואש מתערער, אלא שהפורטוגלי עצמו לא נשמע מודאג מדי כשהתייחס לעתידו בראיון שנערך אחרי ההפסד של צ'לסי לליברפול 2:1. "הבעלים לא שילם כל כך הרבה כסף כדי להוציא אותי מפורטו ואחר כך לפטר אותי מכאן", אמר וילאש בואש והוסיף: "השאלה היא לא אם לבעלים יש סבלנות. כבר אמרתי בעבר שאנחנו בונים משהו במועדון הזה, וכולם מחוייבים לתהליך הבניה".

אחרי ההפסד לליברפול, צ'לסי רחוקה מהמוליכה מנצ'סטר סיטי ב-12 נקודות, והמנג'ר של הכחולים התבקש להתייחס לשאיפות של המועדון לאליפות. "יש לנו מספיק כשרון כדי להמשיך ולהתמודד בכל המסגרות", אמר וילאש בואש והסביר: "אנחנו לא בורחים מאחריות ואנחנו לא מבקשים ימי חסד. המשימה שלנו היא עדיין לזכות בכמה שיותר תארים וכרגע אנחנו משתתפים בארבעה מפעלים. זה נכון שפתיחת העונה שלנו הייתה אחת הרעות בשנים האחרונות, אבל האמונה קיימת ובזה אנחנו צריכים להתרכז".

שחקני ליברפול הקדישו את הניצחון על צ'לסי לשוער הקבוצה בראד ג'ונסון, שבנו בן החמש הלך לעולמו ביום שישי בגלל מחלת הלוקמיה. צ'ארלי אדם שהתראיין בסיום המשחק אמר: "עבר עליו שבוע כל כך קשה, כך שהניצחון הזה בשבילך, אנחנו חושבים עליך כל הזמן".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully