וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ניצחה את צ'לסי 1:2

מקסי רודריגס (33) וגלן ג'ונסון (87) הנחילו לבלוז הפסד בית שני ברציפות, וערערו את מעמד וילאש בואש. סטארידג' השווה (55)

כבר כשהבקיע את שער האליפות של ליברפול בעונת 85/86 בסטמפורד ברידג', היה ברור כי קני דלגליש מאוד אוהב לשחק באצטדיון של צ'לסי. הערב (ראשון) הוכיח זאת האגדה האדומה פעם נוספת, כאשר הוליך את חבורתו ממרסיסייד ל-1:2 ענק על הבלוז, ושיפר את מאזנו כמנג'ר מול הכחולים לתשעה נצחונות (לצד 3 תוצאות תיקו ו-0 הפסדים). הודות לניצחון המצוין, השתוותה ליברפול לצ'לסי במקום הרביעי עם 22 נקודות, ולמרות שהפסגה עדיין מאוד רחוקה - 12 נקודות ממנצ'סטר סיטי במקום הראשון, שבע מיונייטד שבמקום השני - האדומים יכולים לשאוב הרבה עידוד לקראת המשך העונה.

שחקן צ'לסי מקסי רודריגס חוגג לצד לואיס סוארס מול צ'לסי. Mike Hewitt, GettyImages
ניצחון גדול בסטמפורד ברידג'. מקסי חוגג/GettyImages, Mike Hewitt

כל העיניים היו אמורות להיות נשואות הערב אל עבר פרננדו טורס, אקס ליברפול שעבר לצ'לסי תמורת 50 מיליון יורו, אלא שאנדרה וילאש בואש הפתיע כאשר הותיר את הכוכב הספרדי על הספסל ופתח עם דידייה דרוגבה בחוד. מנגד, נותר אנדי קארול על הספסל וכך קיבלנו 85 מיליון יורו של שחקני רכש שאפילו לא ראו את כר הדשא עד 10 הדקות האחרונות.

הרדז היו עדיפים למשך מרבית הדקות הערב, עלו ליתרון משער מצוין של מקסי רודריגס בשלהי המחצית הראשונה, והצליחו למצוא את הניצחון גם לאחר השוויון הזמני של דניאל סטארדיג' המחליף. שער פנטסטי של גלן ג'ונסון (אקס צ'לסי) האריך את רצף המשחקים ללא הפסד של האדומים לשמונה, בעוד הבלוז רושמים הפסד בית שני ברציפות לראשונה מאז 2002, וסופרים הפסד ליגה שלישי בארבעה משחקים.

מהלך המשחק

דקה 1- אם כך, טורס וקארול - 85 מיליון יורו של רכש - מחכים על הספסל. התקשורת האנגלית מספרת כי בכל המשחקים שטורס פתח עד כה בצ'לסי מאזן הבלוז עומד על 50 אחוז, בעוד כשצפה בנעשה מהספסל הלונדונים ניצחו 75 אחוז ממשחקיהם. מעניין.

דקה 22 - הזדמנות ראשונה במשחק: דידיידה דרוגבה בעט כדור חופשי שעקף את החומה האדומה, חלף סנטימטרים מהקורה, פגע בשלט פרסומת וליטף את הרשת החיצונית. אוהדי צ'לסי צהלו, אך מיהרו לגלות ששער לא היה כאן.

דקה 33 - גול! איבוד כדור נוראי של ג'ון אובי מיקל 20 מטרים משערו הוא אפשר לסוארס, בלאמי ומקסי רודריגס להחליף מסירות בנגיעה אחת בתוך הרחבה, בסיומן נותר הארגנטינאי מול פטר צ'ך ובעט פנימה. 0:1 לליברפול.

דקה 34 - אגב, סטטיסטיקה מעניינת: בחמשת הפעמים האחרונות שמקסי רודריגס פתח בהרכבו של דלגליש (כולל העונה שעברה), הוא מצא את הרשת לא פחות משמונה פעמים.

דקה 49 - התקפה יפה של צ'לסי הסתיימה ברגלו של דרוגבה, שניסה לסובב מכ-18 מטרים אך שלח את הכדור מעל המשקוף.

דקה 55 - גול! פלורן מאלודה פרץ והתקדם ללא מפריע, ספק בעט-ספק שלח כדור רוחב אל עבר השער, ודניאל סטארידג' המחליף מצא עצמו לבד לגמרי מול פפנה ריינה ובעט בקלילות פנימה. 1:1.

דקה 57 - דקות טובות מאוד של צ'לסי: דרוגבה שלח בעיטה חופשי מצוינת ואלכסוני אל עבר השער, איבנוביץ' ליטף את הכדור וריינה הדף מצוין.

דקה 87 - גול! פריצה מדהימה של גלן ג'ונסון, שחלף על אשלי קול ונכנס לרחבה, הסתיימה בבעיטה שטוחה שהכניעה את צ'ך, ונכנסה. 1:2 גדול לליברפול.

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, ברניסלב איבנוביץ', ג'ון טרי, דויד לואיס, אשלי קול, רמירס, פרנק למפארד, ג'ון אובי מיקל (דניאל סטארידג', 46), פלורן מאלודה (ראול מיירלש, 84), חואן מאטה, דידייה דרוגבה (פרננדו טורס, 84).

הרכב ליברפול: פפה ריינה, גלן ג'ונסון, דניאל אגר, מרטין סקרטל, חוסה אנריקה, מקסי רודריגס (סטיוארט דאונינג, 77), לוקאס לייבה, צ'רלי אדם, קרייג בלאמי (ג'ורדן הנדרסון, 67), דירק קאוט, לואיס סוארס (אנדי קארול, 90).

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully