וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: נאנסי הדהימה את פ.ס.ז'

הקבוצה מהתחתית ניצחה את המוליכה 0:1. בן בסט סחט פנדל ב-0:2 של ברסט על סושו, 24 דקות לשהר בתיקו של אוקזר

המחזור ה-14 בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) אחרי כמה הפתעות די גדולות במחזור סוף השבוע, שנפתח כבר ביום שישי עם המשחק בו הפסידה ליון בבית לראן, הגיעה סנסציה ענקית מעיר האורות, כשנאנסי הדהימה 0:1 את המוליכה פריס סן ז'רמן. המשחקים המוקדמים כללו את הקבוצות עם השגרירים הישראלים. עדן בן בסט (90 דקות וגרם לפנדל) וברסט ניצחו 0:1 את סושו, אוקזר ובן שהר (24 דקות) סיימו ב-1:1 מול ולנסיין.

פ.ס.ז' - נאנסי 1:0

התיקו בבורדו במחזור הקודם עצר לפריזאים רצף של שישה ניצחונות ליגה, והלחשושים על הגעתו של קרלו אנצ'לוטי החלו להתגבר. מול היריבה מהתחתית פ.ס.ז' הייתה אמורה להתאושש בקלות, לאור העובדה שנאנסי השיגה עד כה נקודה אחת מששת משחקי החוץ שלה העונה, אבל חאבייר פסטורה, קווין גמיירו וננה לא הפסיקו להחמיץ, ומהעבר השני עקץ ז'אן קאלבה בדקה ה-49 עם שער שהדהים את פריז.

ברסט - סושו 0:2

הקבוצה של עדן בן בסט חזרה בצורה מצוינת מפגרת הנבחרות והצליחה לרשום ניצחון שני העונה, לאחר תשע תוצאות תיקו ושלושה הפסדים. ברסט ניצחה 0:2, כשאת הראשון כבש ברונו גרוז'י בפנדל מוצלח בדקה ה-68, זאת לאחר שעדן בן בסט הוכשל ברחבה על ידי מתיו פייברנס שאף הורחק. המקומיים כבשו את השני בדקה ה-80 משער של רומן פוייה לאחר בישול של נולן רו. לברסט יש עכשיו 15 נקודות, בעוד סושו במקום ה-11 עם 17 נקודות.

ולנסיין - אוקזר 1:2

בן שהר וקבוצתו לא מצליחים לחמוק מהתחתית וספגו הפסד רביעי בחמשת המחזורים האחרונים בליגה הצרפתית, 2:1 לוולנסיין. החלוץ הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-66 במקום רוי קונטו. דווקא אוקזר עלתה ליתרון בדקה ה-34 משער של אלן טראורה לאחר בישול של קונטו. הקבוצה המקומית איזנה בדקה ה-59 עם שער של הבלם ניקולא איזימה מיראן לאחר בישול של רנו קוהאד. המהפך הושלם בדקה ה-79 עם שער של ממאדו סמאסה לאחר בישול של איזימה מיראן המצוין.

אתמול מונפלייה ניצחה את מארסיי ונצמדה לפסגה

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully