וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונפלייה ניצחה את מארסיי ונצמדה לפ.ס.ז'

הפתעת העונה גברה 0:1 על סגנית האלופה, הודות לשער עצמי של דיאוורה. ניצחונות לסנט אטיין ודיז'ון, 2:2 בין אז'קסיו לקון

המחזור ה-14 בליגה הצרפתית החל אתמול (שישי) עם ניצחונה המרשים של ראן בליון והתיקו של ליל בטולוז. הערב (שבת) נערך המשחק המסקרן בין מונפלייה למארסיי, כשהמארחים ניצחו 0:1 ונצמדו לפריס סן ז'רמן בפסגה. המוליכה תפגוש מחר את נאנסי. עוד קודם לכן התקיימו ארבעה משחקים נוספים. סנט אטיין ניצחה בחוץ 0:2 את ניס, כשבורדו המאכזבת הפסידה 2:0 לדיז'ון. נועלת הטבלה אז'קסיו כפתה 2:2 דרמטי על קון.

מונפלייה - מארסיי 0:1

סגנית האלופה רצתה להמשיך את מסע ההתאוששות ולהשיג ניצחון ליגה רביעי ברציפות, אך המדורגת שנייה, למרות הרכב חסר, עמדה בדרכה ואף גברה עליה. האחים איוו ובנואה שיירו סיכנו את שערה של מונפלייה, אבל לא הצליחו להשיג את השער המיוחל עבור מארסיי, כשמונפלייה התקשתה ללא מרקו אסטרדה הפצוע והבלמים המורחקים מאפו ינגמביווה ועבדלחמיד אל קאוטרי. אלא שבדקה ה-62 היו אלה המארחים שהשיגו את השער המכריע, כשסולימן דיאוורה כבש לשערו הוא, דווקא בשבוע בו חתם על הארכת חוזה במארסיי. מונפלייה נצמדת לפ.ס.ז' עם 30 נקודות בפסגה.

ניס - סנט אטיין 2:0

המאמן החדש רנה מרסיגליה ערך בכורה על הקווים, אבל השחקנים שלו כשלו ורשמו הפסד בית שני העונה. הרגע ששינה את המשחק היה הרחקתו בדקה ה-23 של השוער דויד אוספינה, לאחר שהכשיל ברחבה את פייר אובמיאנג. פלורן סינמה פונגול כבש מהנקודה הלבנה, ובדקה ה-39 הבלם בן ה-17 קורט זומה נגח את הראשון שלו בבוגרים, אחרי קרן של באנל ניקוליצה. עוד לפני כן הורחק אריק מולונגי (29) ובסופו של דבר סיימה ניס עם שמונה שחקנים בלבד, כשגם רנאטו סיבלי ראה אדום (86).

אז'קסיו - קון 2:2

ללא השוער הפצוע ממו אוצ'ואה שהציל אותה לא מעט מפתיחת העונה, הצילה נועלת הטבלה נקודה מול הילדים של קון. תיירי דבס בן ה-38 פתח בין הקורות והפך לשחקן המבוגר בליגה העונה (נישל את ז'רום לרואה) והוא ראה בדקה ה-52 את הברזילאי אילן מעלה את אז'קסיו ליתרון מהנקודה הלבנה. מולה וואגה הצעיר איזן עם שער בכורה בבוגרים בדקה ה-64, ושש דקות לאחר מכן חיקה אותו הילדון בן ה-17 לני נאנז'יס. בנג'מין אנדרה קבע שוויון דרמטי בתוספת הזמן.

משחקים נוספים:

אוויאן - לוריין 1:2
לאוויאן: יאניק סגבו (2 בפנדל), דניאל ואס (59). ללוריין: לאמין קונה (47)

דיז'ון - בורדו 0:2
לדיז'ון: בריס ז'וביאל (69), בנג'מין קורנייה (73)

ראן הנחילה לליון הפסד בית ראשון זה שנה

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully