וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הפסד בית ראשון לליון אחרי שנה

קבוצתו של רמי גארד ממשיכה לגמגם ונכנעה בביתה 2:1 לראן המלהיבה, שטיפסה למקום השלישי על חשבון ליל (0:0 עם טולוז)

המחזור ה-14 בצרפת יצא לדרך כבר הערב (שישי) עם שני משחקים מסקרנים, שהביאו איתם ארבע קבוצות צמודות בטבלה בין מקומות 3 ו-6. הקבוצה המאכזבת של הערב היא הקבוצה המאכזבת של השבועות האחרונים, ליון, שנחלה הערב הפסד ליגה שני ברציפות כשנכנעה לראן 2:1 בסטאד דה ז'רלאן. זהו הפסד הבית הראשון של הקבוצה מאז שנכנעה 1:0 לסנט אטיין ב-25 לספטמבר 2010 (!).

אדרסון עוד הסיט בעיטה של קים קלסטרום כדי להביא את ה-0:1 של המארחת בדקה ה-36, אלא שלראן לקחו שלוש דקות בלבד להשוות, וזה קרה מרגלו השמאלית של ג'ונתן פיטרויפה הפנטסטי. על שער הניצחון של האורחים היה אמון ז'יר קמבו, שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-53. עד הסיום חיפשה קיוותה האימפריה הצונחת שלא לחוות הפסד בית הראשון העונה, וכמעט ניצלה ממנו אחרי מבצע יפהפה של יוהאן גורקוף, אך לשווא. ראן עוקפת את יריבתה בטבלה, ומטפסת עד המקום השלישי.

מי שאיבדה את המקום השלישי הערב היה ליל, שסיימה ב-0:0 מאכזב עם טולוז. האלופה היתה טובה ומסוכנת יותר, אך הרבתה להחמיץ. ביום שלישי הקרוב תפגוש ליל את צסק"א מוסקבה למשחק של להיות או לחדול בליגת האלופות, כאשר גם לליון משחק קריטי באמצע השבוע - כל תוצאה זולת ניצחון על אייאקס, וקבוצתו של רמי גארד ככל הנראה תסיים את דרכה במפעל האירופי הבכיר.

ליגה צרפתית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully