וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון: "חשוב שלא נוריד את הרגל מהגז"

20.11.2011 / 12:05

מ.ס אשדוד עלתה למקום ה-5, הקשר שכבש שער ניצחון על הפועל פ"ת מזהיר: "אנחנו בצמרת, אבל הכל יכול להשתנות"

אחרי שישה משחקים ללא הפסד, מתוכם גם ארבעה ניצחונות, התמקמה מ.ס.אשדוד במקום החמישי בטבלת ליגת העל והפכה לקבוצת צמרת לגיטימית לכל דבר. ניצחון חוץ 0:1 על הפועל פתח תקוה אתמול, עשה את העבודה כשאת השער היחיד במשחק כובש ניר ביטון. כעת מצפים לקבוצה שני משחקי בית רצופים נגד הפועל באר שבע והפועל ראשון לציון ואם היא תשמור על המאזן הביתי הטוב שלה (חמישה ניצחונות משישה משחקים), היא תתבסס בצמרת הגבוהה.

"אין מאושר ממני ואני שמח הרבה יותר על הניצחון מאשר על זה שכבשתי. הגול הוא רק בונוס", אמר הקשר הצעיר ניר ביטון, "אני שמח שהבאנו לידי ביטוי את התקופה הטובה שאנחנו נמצאים בה ואני חושב שהצגנו משחק מצוין. אחרי הגול הלכנו טיפה אחורה וזה מאפיין אותנו העונה. אין ספק שאנחנו צריכים לשפר את זה. מלבד זה היה משחק טוב ואני חושב שראו את זה".

ביטון התייחס לתקופה הטובה שעוברת על הקבוצה והוסיף: "במחצית ראשונה הגענו לעשרה מצבים של מאה אחוז גול ומלבד זה הנענו את הכדור מצוין. אני שמח שיוסי מרוצה ואנחנו מרוצים. אני מקווה שנמשיך את התקופה הטובה ושלא נוריד את הרגל מהגז כי כשזה קורה, חוזרים אחורה".

כשנשאל לגבי העובדה שאשדוד מדורגת בצמרת ענה ביטון: "כרגע אנחנו בצמרת, אבל בליגה הזו הכל יותר להשתנות. כמו שעכו ניצחה את מכבי תל אביב 0:3 כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה וזו לא קלישאה".

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully