וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ניצחה 0:1 את הפועל פתח תקוה

ניר ביטון כבש בדקה ה-63 וסידר לאורחים שלוש נקודות מוצדקות. הקבוצה של גילי לנדאו עדיין שקועה במקום האחרון

עם אפשרות להימלט לראשונה העונה מהמקום האחרון, אירחה הערב (שבת) הפועל פתח תקוה באצטדיון רמת גן את מ.ס. אשדוד. האורחים היו עדיפים לאורך רוב שלבי המשחק, ובסופו של דבר הצליחו להשיג את ה-0:1 הקטן והיקר משער של ניר ביטון בדקה ה-63. אשדוד כבר סופרת שבעה משחקים ללא הפסד ומביטה אל הצמרת כשהיא במקום החמישי, בעוד המלאבסים מגלים שגם ללא המינוס החיים עדיין מסובכים, ונמצאים עמוק מתחת לקו האדום.

פתיחת המשחק באצטדיון רמת גן השומם הייתה של האורחים מאשדוד. דוד רביבו, שהטריד את הגנת הפועל פתח תקוה עם כדורים נייחים, הגביה בדקה ה-18 לעברו של רוג'רס קולה, אבל החלוץ הזמבי נגח לקרקע והחוצה מחמישה מטרים. שבע דקות לאחר מכן רביבו שוב שלח כדור מדוד לרחבה, והבלם ישראל ראש המשיך בנגיחה החוצה. אשדוד המשיכה לשלוט עד הירידה להפסקה, אך לא מצאה את הרשת.

המחצית השנייה נפתחה באותה מגמה, ואחרי שלוש דקות היה זה עידן שריקי שסחט הדיפה טובה מאוסטין אג'ידה. מן העבר השני, ניסיון של גיא צרפתי נעצר אצל אופיר מרציאנו בדקה ה-52. בדקה ה-63 השיגה אשדוד את המגיע לה. הגנת המארחים כשלה בניסיון הרחקה לכדור קרן של רביבו, והכדור הגיע לביטון שבעט כדור מדויק מ-10 מטרים אל הרשת. המחליף גדי קינדה יכול היה להכפיל את התוצאה, אך אג'ידה עצר את הבעיטה שלו בדקה ה-77. התוצאה נותרה בעינה עד לסיום.

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, אייל שן, דניאל אדו (ארמון בן נעים, 72), אסף בן מוחה, יגאל אנטבי, פביאן סטולר, ג'ונתן אסוס, יניב לוזון, אנדרה קלדיירה (אפרים בוגלה, 40), גיא צרפתי (שחר בלילטי, 79), אור פישביין.

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, ניר ביטון, אפה אמברוז, בן בוטבול (חאתם עבד אלחמיד, 50), דוד רביבו, עידן שריקי (גדי קינדה, 68), רוג'רס קולה (משה בן לולו, 80).

לדף המשחק

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

שחקני מ.ס. אשדוד מודים לקהל, במרכז דוד רביבו. קובי אליהו
כבר במקום החמישי. שחקני מ.ס. אשדוד מודים לקהל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully