וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "ידענו לכבוש ברגע קריטי"

בדורטמונד חוגגים אחרי ניצחון החוץ הגדול על באיירן. גצה: "היה לי מזל, הייתי מרוכז". יופ היינקס: "הם שיחקו חכם ועקצו אותנו"

משחק העונה בליגה הגרמנית נערך אמש (שבת) ובסיומו יצאה בשורה אחת גדולה. האלופה דורטמונד לא מתכוונת לוותר בקלות על התואר שלה וניצחון החוץ הענק שלה 0:1 באליאנץ ארנה על באיירן מינכן החזיר אותה למרחק שתי נקודות בלבד מהמארחת, שעדיין מוליכה את הטבלה. שער בודד של מריו גצה בדקה ה-65 ומשחק הקרבה בהגנה של הצהובים מול ההתקפה המאיימת של באיירן, הספיקו לדורטמונד כדי לשמור על הניצחון היקר והיוקרתי. למנצחים אין זמן לנוח, כשכבר במחזור הבא מצפה להם הדרבי הענק של חבל הרוהר מול שאלקה.

גיבור הניצחון, גצה, אמר בסיום: "היה לי מזל שהכדור הגיע אליי ולא לג'רום בואטנג. הייתי מאוד מרוכז באותו רגע". גצה אף זכה למחמאות מנשיא באיירן קרל היינץ רומניגה, שכינה את משחקו "מופלא". לראשונה בתולדותיה, דורטמונד סופרת שלושה ניצחונות רצופים על באיירן, שניים מהם הגיעו בחוץ. גם המאמן יורגן קלופ חגג: "הכרחנו אותם למסור עוד ועוד, זה משהו שהם לא רגילים אליו בשנתיים האחרונות. ידענו לכבוש ברגע קריטי".

בצד המפסיד ביכו את ההפסד. מאמן באיירן יופ היינקס החמיא ליריבה בחצי פה: "זה היה 0:0 טיפוסי, אבל הם שיחקו חכם ועקצו. זה לא רק אנחנו מול דורטמונד. מנשנגלאדבך ושאלקה גם בצמרת ויהיה צמוד עד הסוף". אריאן רובן, ששב לכר הדשא שישה שבועות בלבד לאחר שנותח במפשעה לא הצליח להותיר את חותמו על המשחק: "היו לנו פציעות בקישור וקיוויתי להוסיף מניסיוני. לכן הסכמתי לשחק למרות שאני לא כשיר לחלוטין. זה הפסד חסר מזל".

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully