וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימיליאנו אלגרי: "השופט טעה, אבל זה מקובל עליי"

מאמן מילאן סלח לשופט שפסל שער חוקי של סיידורף נגד פיורנטינה. הוסיף: "הייתה לנו הופעה טובה, אבל לא הלך לנו"

התיקו המאופס שלה אמש (שבת) בפירנצה נגד פיורנטינה, קטע למילאן רצף של חמישה ניצחונות ליגה ומנע ממנה עליה זמנית לפסגת הסרייה A, המקום בו היא כמובן סיימה את העונה שעברה. הרוסונרי שלטו אתמול בארטמיו פרנקי קלארנס סיידורף גם כבש שער שנפסל בטענה שגויה לנבדל, אבל המאמן מסימליאנו אלגרי סירב להאשים את השופט.

"הייתה לנו הופעה טובה וגם כבשנו שער חוקי שנפסל, אבל השופט ראה את זה ככה וזה מקובל עליי", אמר אלגרי בסיום, "אנחנו מאוכזבים. אחרי המחצית פיורנטינה עשתה לנו קצת בעיות ומנואל פסקוואל והשוער שלהם הצילו כמה מצבים. עשינו הכל כדי לנצח, אבל לא הצלחנו להבקיע".

בצד השני נרשמה שביעות רצון. דליו רוסי ערך בכורה על הקווים של הויולה אחרי שהחליף את סיניסה מיכאלוביץ', התבלבל בהתחלה והלך לספסל של הקבוצה האורחת, אבל סיים שמח.

"בכל פעם שאני נכנס למגרש אני מתרגש, במיוחד במשחקי בית", אמר המאמן הוותיק, "הייתי צריך לעבוד עם הקבוצה בשלבים בגלל שחלק משחקני הסגל היו עם הנבחרות שלהם. ראיתי היום קבוצה של שחקנים שנתנו את הנשמה נגד אלופת איטליה".

רוסי התייחס גם לעונה הלא טובה שעוברת על קבוצתו החדשה, שמדורגת כרגע במקום העשירי, חמש נקודות מעל הקו האדום. "אני לא קדוש וגם לא רופא. אני פה כדי להתחיל עידן חדש עם מועדון חשוב ואמביציוזי. יש לי כמה רעיונות, אבל נראה איך הם יעבדו. את חלק מהשחקנים כאן אני מכיר רק מהטלוויזיה".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully