וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רק 0:0 למילאן מול פיורנטינה

האלופה נבלמה בפירנצה אחרי חמישה ניצחונות רצופים. לאציו הסתפקה ב-0:0 מול נאפולי ועלתה לפסגה. אינטר-קליארי 1:2

הליגה האיטלקית מתקרבת לקראת סיום השליש הראשון שלה, כשהמחזור ה-12 יצא לדרך הערב (שבת) עם מספר משחקים מעניינים, בהם השתתפו הקבוצות שיישחקו בליגת האלופות באמצע השבוע. אינטר, שהחלה להרגיש את התחתית לוחצת יותר ויותר, הצליחה לגבור 1:2 על קליארי כדי להרגיע מעט את הרוחות. פיורנטינה ומאמנה החדש דליו רוסי סחטה 0:0 ביתי ממילאן שנעצרה, ולאציו עלתה זמנית למקום הראשון עם 0:0 בחוץ מול נאפולי. מחר תוכל אודינזה לשוב למקום הראשון אם תנצח את פארמה בחוץ, יובנטוס תרצה להישאר צמודה אליה עם ניצחון ביתי על פאלרמו של ערן זהבי.

אינטר - קליארי 1:2

העונה האיומה של הנראזורי נעצרה מעט והקבוצה של קלאודיו ראניירי הצליחה לנצח את קליארי בפעם החמישית ברציפות. למרות ששיחקה ללא הפצועים הרבים שלה, אינטר מצאה את המושיעים שלה. בדקה ה-54, כדור חופשי של קוטיניו נחת על הראש של ג'מפאולו פאציני, שהוריד לטיאגו מוטה. הקשר ירה מקרוב לרשת. שש דקות חלפו והפעם קוטיניו כבש בעצמו, בהתקפה מתפרצת נהדרת. ריקי אלברס מצא את הברזילאי בפינת הרחבה וזה בעט כדור חד לרשת כדי להבטיח את הניצחון. דקה לסיום, שער של חואקין לאריביי הצליח להלחיץ קצת את המארחת, אבל היא ידעה לשמור על שלושת הנקודות.

פיורנטינה - מילאן 0:0

אחרי חמישה ניצחונות ליגה רצופים נעצרה המכונה המילאנזית דווקא לפני המשחק המסקרן מול ברצלונה בליגת האלופות. האלופה הגיעה ללא מעט מצבים קורצים מול הקבוצה מפירנצה, אותה ניצחו בשבעת המפגשים האחרונים ביניהן, אבל לא הצליחה למצוא את הרשת והחמיצה הזדמנות לעלות לפסגה.

הויולה, בהופעת הבכורה של דליו רוסי שהחליף את סיניסה מיכאילוביץ' שפוטר אחרי ההפסד לקייבו, הסתגרו היטב וניסו לעקוץ במתפרצות אך הסתפקו בנקודה ביתית, אחרי שבדקה ה-77 אלשנדרה פאטו שעלה מהספסל בעט לקורה, וארתור בורוץ הדף נהדר את הבעיטה של רוביניו שהשתלט על הכדור החוזר.

נאפולי - לאציו 0:0

לאציו עלתה למקום הראשון ורשמה משחק תשיעי ברציפות ללא הפסד, אבל נזקקה להצגה גדולה של פדריקו מרקטי בין הקורות כדי להימלט מהפסד. אחרי שבשנה שעברה הפסיד אדי רייה לקבוצתו לשעבר 4:3 במשחק נפלא עם צמד דרמטי של אדינסון קבאני, הפעם בלם השוער האורח את המתקפה של האורגוואי וחבריו, שסבלו מחוסר מזל לפני משחקם מול מנצ'סטר סיטי המאיימת בליגת האלופות השבוע.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully