וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "מכבי נתניה קבוצה התקפית באופי שלה"

המאמן היה מרוצה מהתצוגה ב-2:6 על ראשון לציון. ניסן יחזקאל מקבל גיבוי: "חבלי הקליטה קשים". ערן לוי עשוי להצטרף

האוהדים של מכבי נתניה שלא נבהלו מהגשם ובחרו להגיע למשחק הליגה של הקבוצה נגד הפועל ראשון לציון, זכו ליהנות היום (שבת) מקונצרט של קבוצתם, שניצחה 2:6. המחצית הראשונה הסתיימה ב-2:2, אבל ב-45 הדקות הבאות הייתה רק קבוצה אחת על המגרש.

ראובן עטר סיכם :"אני מעדיף להתחיל לדבר על המשחק מהדקה ה-45 כי עד אז עוד לא הופענו. במחצית השנייה נראינו אחרת לגמרי, לחצנו נכון ובתוך 13-14 דקות כבשנו ארבעה שערים והכרענו את המשחק. ככל שהתחרות בחלק הקדמי גדולה יותר, כך יש יותר התלהבות ותוצרת. אני תמיד אומר שההגנה הכי טובה היא ההתקפה ואני מעוניין אפילו לצרף עוד שחקן או שניים לתחרות בחלק הקדמי".

על משחק ההגנה של הקבוצה אמר עטר: "זה לא שיש לנו בעיות בהגנה. אנחנו תוקפים עם הרבה שחקנים והיריבות מגיעות במתפרצות לשניים על שניים או אחד על אחד. מכבי נתניה היא קבוצה התקפית באופי שלה וזאת הדרך בה היא חייבת להמשיך בה. בשנה שעברה באותו מחזור היינו עם 16 נקודות, היום אנחנו עם 21 וזה לא מקרי. זאת תוצאה של בגרות והתקדמות אצל השחקנים".

בראשון הצרות נמשכות. הקבוצה ספגה שישייה שנייה בשלושת המחזורים האחרונים והיא לא ניצחה כבר קרוב לשלושה חודשים. יחד עם זאת, גורמים במועדון אמרו הערב שכרגע אין כוונה לפטר את המאמן ניסן יחזקאל.

יחזקאל עצמו אמר אחרי המשחק: "התפרקנו. יש לנו בעיה מנטלית. התפרקנו בתחילת המחצית השנייה. זו עיקר הבעיה שלנו - הפן המנטלי ופחות הצד המקצועי. אנחנו יכולים להישאר בליגה. לא ניצחנו 10 משחקים ואנחנו עדיין מעל לקו האדום. זה אומר שיש קבוצות יותר גרועות בליגה הזאת".

יחזקאל הוסיף: "חבלי הקליטה שלנו בליגה קשים מאוד, הן לקבוצה והן לי כמאמן. אנחנו מתנסים בשנה הזאת ורואים שיש לנו בעיה קשה. אני בניתי את הקבוצה ואני אחראי עליה, ומתברר שיש לנו בעיה מנטלית הרבה יותר קשה מהבעיה המקצועית. שם נמצא את הפתרונות כי בכל מקרה אין לנו לוקסוס להתחזק בזרים או ישראלים בסכומים של 100,000 דולר".

בראשון לציון יאיצו את המאמצים לצרף את החלוץ ערן לוי בו מעונין המאמן. בקבוצה יבדקו מול ההתאחדות מה מעמדו של לוי והאם הוא כבר נחשב לשחקן חופשי שיכול להצטרף באופן מיידי. במידה שאפשר יהיה לרשום אותו רק בחלון ההעברות בינואר, יוותרו על הרעיון לצרפו.

נתניה חגגה עם שישייה על חשבון ראשון לציון האומללה

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully