וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי נתניה הביסה 2:6 את ראשון לציון

הצגה גדולה של המארחים מול הקבוצה האומללה של יחזקאל. סבע ועזרא כבשו צמדים והעלו את קבוצתם למקום הרביעי

מישהו חשב ששני משחקים ללא ניצחון יעצרו את מכבי נתניה? הקבוצה המלהיבה של ראובן עטר סיפקה הצגה גדולה בקופסה הערב (שבת) כשהביסה 2:6 את הפועל ראשון לציון האומללה, שלא טעמה ניצחון מאז ה-27 באוגוסט. נתניה אמנם נקלעה לפיגור, אבל השוותה לפני סיום המחצית ולאחר ההפסקה הלמה ללא רחם ביריבתה החבוטה. השישייה הנהדרת, בכיכובם של כובשי הצמדים אחמד סבע וחן עזרא, הקפיצה את המארחים למקום הרביעי עם 21 נקודות. ראשון לציון במקום ה-13 עם 10 נקודות בלבד.

מכבי נתניה יזמה יותר בפתיחה, ובדקה ה-25 עלתה ליתרון עם עזרה גדולה מצד האורחים. בן בנימין מסר שמאלה למגן טובארנו פינאס, שהעביר כדור רוחב אותו שלח גל ספיר לשערו הוא. שתי דקות החזיק השער של הנתנייתים, לפני שדודו אברהם הסיט ואלביס משיץ' נגח את השוויון אחרי כדור קרן שהגביה אסי בלדוט. בדקה ה-34 הושלם המהפך, כשבלדוט רשם בישול שני והשאיר את ינון ברדה לבד מול אמיר אדרי. החלוץ כבש את הראשון שלו העונה וסידר לראשון לציון יתרון. נתניה קיבלה הזדמנות נהדרת להשוות בדקה ה-40, אבל ניר נחום החטיא מקרוב אחרי כדור חופשי של עזרא. בדקה ה-45 הגיע השוויון, כשג'סטין זולו דחף ברחבה את בנימין. סבע דייק מהנקודה הלבנה, 2:2 במחצית.

חשבתם שהמשחק יירגע? שחקני ראשון לציון עלו עצבניים למחצית השנייה אחרי שזעמו על השופט בעקבות הפנדל, אבל בדקה ה-47 גם להם לא נותר למי להתלונן. סבע הכניס בנגיעה את עזרא, שמזווית קשה ירה אל הרשת וחגג את הראשון שלו העונה. האורחים נראו מפורקים, ובדקה ה-51 כדור ארוך של בן הרוש לאגף השמאלי, מצא את עזרא שהחזיר בבישול לסבע שהמשיך פנימה מקרוב. צמד לחלוץ הלוהט שהעלה את מאזנו לתשעה שערים. ההצגה נמשכה בדקה ה-57, כשהגנת ראשון לציון הרחיקה רע וקובי דג'אני ירה מ-20 מטרים את החמישי לרשת הגבוהה של אוהד כהן. עזרא וסבע המשיכו לעשות ככל העולה על רוחם, ובדקה ה-66 החלוץ רשם בישול שני לעזרא שהשלים צמד. קונצרט בקופסה. בדקה ה-76 ראה דור הלוי צהוב שני והשאיר את ראשון לציון ב-10 שחקנים עד שריקת הסיום.

הרכב מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק (עידו לוי, 76), עומרי בן הרוש, טובארנו פינאס, קובי דג'אני, בן בנימין, ניר נחום (פיראס מוגרבי, 61), חן עזרא, סרגיי טרטיאק (מוחמד כליבאת, 67), אחמד סבע.

הרכב הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, גל ספיר, אלביס משיץ', אופיר צדוק (עמירן שקלים, 60), ג'סטין זולו (גיא משפתי, 54), דור הלוי (הורחק, 76), ריף מסיקה (גיא אבנד, 73), דודו אברהם, אסי בלדוט, ינון ברדה.

לדף המשחק

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully