וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנדריקס: "אסור לנו להתרכז בכמה משחקים יש לנו"

19.11.2011 / 13:30

שחקן מכבי ת"א לא חושש מהלו"ז הצפוף ולקראת לובליאנה (18:45, 5) באדריאטית. אשתו של בלו ילדה, הוא צפוי לשחק

פחות מיממה לאחר שהשיגו את הניצחון הדחוק מול שרלרואה במסגרת היורוליג, התייצבו אתמול (שישי) שחקני מכבי תל אביב לאימון המסכם לקראת היריבה הבאה שעומדת בפתח: אולימפיה לובליאנה, הפעם במסגרת הליגה האדריאטית (שבת, 18:45, ערוץ 5, 5HD). המפגש יהיה המשחק השני מתוך שלושה שעורכת האלופה הישראלית תוך ארבעה ימים, כאשר ביום ראשון מחכה לה הקרב הגדול בליגת העל מול הפועל ירושלים.

ערב המחזור, מקדימה לובליאנה את מכבי תל אביב בראש טבלת הליגה האדריאטית בזכות משחק עודף, כאשר הצהובים והאלופה הסלובנית הן שתי הקבוצות היחידות שעדיין לא הפסידו העונה במפעל. לא מעט עיניים יופנו מחר אל עבר רוברט רות'בארט, סנטר נבחרת ישראל, שיצא בקיץ לחממה האירופית המוכרת, ומקבל בשבועות האחרונים לא מעט קרדיט.

המאמן דיוויד בלאט מודע ללו"ז הצפוף של קבוצתו ולמצבת הפצועים והחולים: דווין סמית' וסופוקליס שחורציאניטיס חולים, ג'ורדן פארמר חש כאבים בכף ידו, ריצ'ארד הנדריקס שנפצע במשחק הירוליג עדיין אינו כשיר לחלוטין וליאור אליהו סובל מפציעה בידו. על כן הזכיר בלאט לשחקנים ש"יש כמה שחקנים פצועים וחולים ולכן על כולם להתעלות - בייחוד בפן ההגנתי - בכדי לחפות על כך".

"זה הולך להיות משחק טוב, אני יודע שהם עושים דברים לא רעים בליגה, אבל אנחנו צריכים להגיע למשחק ולנצח", אמר שון ג'יימס לוואלה! ספורט. "אני חושב שעצם העובדה שלא הלך לנו קל מול שרלרואה לא תשפיע עלינו מול לובליאנה, כי מה שקורה זה אופייני ביורוליג - יש משחקים צמודים ובסך הכל אנחנו לומדים וצוברים ניסיון איך מנצחים משחקים צמודים. זה אפילו יתרום למשחק מול לובליאנה. חוץ מזה, ברגע שהשגנו את הניצחון אתמול אנחנו כבר מניחים אותו מאחורינו ומתרכזים במטרה הבאה".

ריבוי המשחקים לא מפריע לסנטר האמריקאי, מסתבר, שאמר בנושא: "אני מרגיש מצוין לגבי זה. פשוט נהדר. אין לי שום בעיה עם זה". ג'יימס, שזוכה לדקות משחק מרובות יותר בשבועות האחרונים, סבור כי "ככל שהעונה תתקדם, אני מאמין שאקבל יותר ויותר דקות ויהיה לי תקפיד עקבי ויציב יותר ברוטציה. אין לי בעיה כמה דקות אקבל, כי אני יודע לאן הגעתי וכל מי שהיה סביבי יודע שאקבל את ההזדמנות שלי . ידעתי שלא אקבל שלושים דקות כל משחק, וזה בסדר מבחינתי".

הנדריקס:"רוצים להמשיך במומנטום גם נגד לובליאנה"

ריצ'ארד הנדריקס התייחס גם הוא למשחק הערב: "אנחנו מתכוננים לזה ואני מצפה למפגש טוב הערב, אני דרוך בדיוק כמו למשחק היורוליג ביום חמישי. השגנו ניצחון ביום חמישי מול הבלגים ואנחנו רוצים להמשיך את המומנטום ולנצח אותם".

על לוח הזמנים הצפוף של מכבי תל אביב, הוסיף האמריקאי: "זו טבעה של כל העונה הזאת. אי אפשר להתחיל להתרכז ולחשוב כמה משחקים יש לנו, צריכים פשוט לבוא ולשחק כל משחק ולעשות הכי טוב שאפשר בכל משחק". אחרי שנפצע במשחק הירוליג בטורקיה בשבוע שעבר, סיפר הנדריקס לגבי מצב הכתף הפצועה: "אני מרגיש הרבה יותר טוב לאחר שלא שיחקתי באדריאטית ביום שבת בגלל הפציעה. זו היתה הרגשה טובה לשוב לשחק".

על המשחק עצמו נגד שרלרואה, אמר: "זה היה מאבק קשה, אבל אני שמח שבסופו של דבר השגנו את המטרה וניצחנו. לא זלזלנו במשחק ולא חשבנו שהבלגים הם יריבים קלים. היו להם שחקנים טובים, זה לא היה עניין שלא התכוננו טוב".

אשתו של דייויד בלו ילדה שלשום, אך הוא אמור לעמוד לרשותו של המאמן דיוויד בלאט.

דיוויד בלאט: "הניצחון על שרלרואה היה מתוק"
ג'ורדן פארמר: "החברים חיפו עלי"
כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully