וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "זה היה ניצחון קשה, אבל מתוק במיוחד"

17.11.2011 / 22:59

מאמן מכבי תל אביב מצא את הצד החיובי אחרי הניצחון על שרלרואה: "עשינו את המיטב למרות כל הפציעות והמחלות"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

זה היה קשה, זה היה דרמטי, אך בסופו של דבר מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 59:69 את שרלרואה, במסגרת המחזור החמישי והאחרון של הסיבוב הראשון ביורוליג. לצהובים זהו ניצחון רביעי בחמישה משחקים במפעל וראשון ברצף שלושת המשחקים בארבעה הימים שמחכים להם, כשביום שבת הם ישחקו מול לובליאנה בליגה האדריאטית וביום ראשון מול הפועל ירושלים בליגת העל. מכבי לא הרשימה, אבל נהנתה מיום מוצלח של ליאור אליהו, שקלע 15 נקודות, ודייויד בלו, שהפציץ ארבע שלשות ותרם בסך הכל 12 נקודות.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט אמר לאחר הסיום: "היה מאוד קשה והאמת שדי ציפינו לזה. היו לנו ימים לא קלים, לא רצינו לדבר לפני המשחק כי זה נשמע כתירוצים וזה לא מקובל. עשינו את המיטב עם השחקנים הפצועים והחולים והכי חשוב שמצאנו את הדרך לנצח משחק חשוב נגד קבוצה מאוד עיקשת".

בלאט דיבר על השחקנים הפצועים והחולים: "היינו במצב לא פשוט לפני המשחק, אבל אני עושה מה שאני צריך לעשות גם כשקשה. סופו הראה לב ועלה לשחק במצב שלא כולם עולים וגם דווין סמית' עלה במצב לא פשוט ותרם המון. ליאור אליהו עשה סלים חשובים. זה היה ניצחון קשה ומתוק, לא בטעם מתוק, אבל ניצחון מתוק".

ליאור אליהו, שהוליך את הקלעים הצהובים עם 15 נקודות, התייחס למשחק הערב וגם לזה ביום שבת נגד לובליאנה בליגה האדריאטית: "הגענו למצב שבו עצרנו אותם על 59 נקודות וזו הייתה המטרה. מצד שני 69 הנקודות שלנו זה לא מספיק, אבל זה הספיק למשחק הזה. ניצחנו וזה שחשוב. אני לא מתייחס להפסד של לובליאנה בקאזאן, אני מכיר את המגרש שם והוא 'מכושף' כך שזה לא מייצג. יוגב היה נהדר, הוא משתפר ממשחק למשחק. רק שימשיך ככה".

יוגב אוחיון שהיה המצטיין במשחק עם 8 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-37 דקות משחק, סיכם: "עזרתי בריבאונד. דייויד מנסה להטמיע בנו את העניין הזה ואני שמח ששמרנו על כל כדור, באוויר ועל הרצפה. אני שמח שנותנים לי את הצ'אנס ואני מנסה להחזיר ולתת הכל על המגרש, ולתת כמה שאני יכול. אני חושב עכשיו רק על לובליאנה ולא על הפועל ירושלים".

גיא פניני אמר: "שיחקנו נגד קבוצה שעשתה בעיות כמעט לכל הקבוצות בית ועברנו יומיים עם הרכב חסר בגלל פציעות ומחלות. אני שמח שבסוף הראנו שאנחנו חזקים מנטלית וברבע הרביעי העלנו את הרמה".

מאמן שרלרואה, ג'ובאני בוצי, אמר: "עשינו למכבי צרות וזה סימן טוב בשבילנו. אני קצת מאוכזב כי אם בלו מקבל זריקות חופשיות או שלנגפורד תוקף את הסל עם יד שמאל, זה אומר שלא התכוננו כראוי. היה לנו משחק טוב, אבל הפסדנו. קלענו באחוזים נמוכים והיו לנו רק שש זריקות מהעונשין, ואולי זה מה שעשה את ההבדל".

יורוליג בוואלה! ספורט

ברצלונה שמרה על מאזן מושלם

דיוויד בלו פותח את הלב בראיון מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully