וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "המעמד שלי לא ירד, אני פשוט צריך להתחיל לשחק"

18.11.2011 / 11:56

גיא פניני לא חסך ביקורת מעצמו אחרי הניצחון על שרלרואה, אך מחמיא למכבי ת"א: "חזקה מנטלית". פארמר: "החברים חיפו עלי"

מכבי תל אביב הציגה אתמול (חמישי) יכולת מגומגמת מול שרלרואה במסגרת המשחק שנעל את הסיבוב הראשון בשלב הבתים של היורוליג, אבל הצליחה בסופו של דבר לחלץ את הניצחון הדחוק בבית, 59:69 על הבלגים.

עם זאת, לשחקנים אין זמן רב להתאושש: כבר מחר (שבת) יקיימו הצהובים את משחקם השני מתוך שלושה משחקים הצפויים להם בארבעה ימים - במוצאי שבת הצהובים יתמודדו מול אולימפיה לובליאנה במסגרת הליגה האדריאטית, וביום ראשון מול הפועל ירושלים במסגרת הליגה.

לאחר המשחק המאמן דייויד בלאט החמיא לשחקניו בחדר ההלבשה וציין לטובה ש"עצרנו אותם על 59 נקודות, וזה בהחלט טוב".

"היה משחק קשה", אומר גיא פניני לוואלה! ספורט. "שרלרואה היא קבוצה טובה, שעשתה הרבה בעיות לעוד קבוצות בבית הזה. עברנו גם פציעות ושחקנים הגיעו חולים, אבל ברבע הרביעי הוכחנו שאנחנו חזקים מנטלית, הרמנו את הרמה וניצחנו. עצרנו אותם על 59 נקודות וזה המפתח לניצחון. ההגנה היתה המפתח, ואם נמשיך לשמור ככה יהיה בסדר".

על הלו"ז הצפוף של מכבי, שלושה משחקים בארבעה ימים, הוסיף פניני: "אנחנו לוקחים כל משחק בנפרד. סיימנו עם שרלרואה, מחר יש את אולימפיה לובליאנה, וכרגע אנחנו חושבים רק עליו ולא מסתכלים מעבר יותר מדי".

פניני אף לא חסך ביקורת מעצמו, אחרי שסיים עם 0 נקודות ב-17 דקות מול הבלגים: "כל השנה אני מקבל דקות. זה שלא המעמד שלי ירד, אני פשוט צריך להתחיל לשחק, זה הכל".

ג'ורדן פארמר, שסובל מפציעה בידו, הוסיף: "יש לי פציעה, אבל יש לנו מספיק שחקנים חזקים וטובים בסגל וזה היה היתרון שלנו מול הבלגים. יש לנו הרבה כישרון, וכשקורים דברים בקבוצה אנחנו לא נופלים. תמיד יש מי שיחפה על חיסרונו של שחקן אחר בקבוצה".

על רצף המשחקים הקרובים הוסיף פארמר: "יש לנו שלושה משחקים בארבעה ימים, אבל יהיו גם שבועות כאלו. בדיוק בשביל זה יש לנו סגל רחב, כדי להתמודד עם מצבים כאלו".

צפו בניצחון של מכבי תל אביב על שרלרואה

מכבי אולי קרטעה, אבל לפחות הרוויחה את יוגב אוחיון

אוחיון: ”שמח שנותנים לי צ’אנס, אני מנסה להחזיר”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully