וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פירס לספרד, נוביצקי לגרמניה, קלדרון לריאל?

כוכב בוסטון מבוקש אצל סראגוסה ומלאגה, הגרמני במו"מ עם באמברג. לואל דנג על סף סיכום בבשיקטאש, שרוצה גם את לאב

ההתפתחויות האחרונות בארצות הברית הביאו לכך שרבים וטובים מכוכבי ה-NBA שוקלים בימים אלה הצעות קונקרטיות מאירופה. לעת עתה נראה כי הסיכויים שעונת 2011/12 בליגה הטובה בעולם תבוטל גבוהים, לכן, בניגוד לרחשים המסוימים שנשמעו בקיץ, הפעם הכדורסל האירופי כולו רועש וגועש ומכין עצמו למבול של החתמות מסקרנות. הנה כמה מהשמועות האחרונות שמתרוצצות בכדורסל העולמי:

* סוכנו של קווין דוראנט אישר כוכב אוקלהומה סיטי נמצא בשיחות מתקדמות עם קבוצת באיירות הקטנה מגרמניה: "אנחנו בשלבים האחרונים של העסקה, ואני אופטימי. זה לא נראה רע". כזכור, בסופרסטאר חושקות גם מכבי תל אביב ו-ולנסיה.

* אחת הקבוצות הפעילות ביותר לאור הנעשה בארצות הברית היא ריאל מדריד. לאחר שכבר החתימה את רודי פרננדס וסרג' איקה לוטשת עיניים כעת קבוצת הפאר הספרדית אל עבר חוסה קלדרון, שכבר נפגש עם נציגי המועדון. בנוסף, נמצאים הבלאנקוס על סף סיכום עם רודי פרננדס על הישארותו לעונה שלמה. דיווחים בספרד טוענים כי תקציב הרכש של ריאל מתחיל להיגמר, לכן אופציית הבאתו של דירק נוביצקי מתחילה לרדת מהפרק.

* ואם בדירק נוביצקי עסקינן, הרי שבבאמברג טוענים כי ה-MVP של סדרת הגמר האחרונה עשוי לשוב הביתה ולחתום בשורותיהם: "אם נעפיל לטופ 16 ביורוליג, יהיה לנו סיכויים טובים להתחים את דירק", אמרו במועדון.

* מלאגה וסראגוסה מעוניינות מאוד בפול פירס, אחד ממובילי מאבק השחקנים בבעלי הקבוצות.

* מלאגה אף חושקת באל הורפורד המצוין, וסוכנו של פורוורד/סנטר אטלנטה מחכה להצעה רשמית.

* בשיקטאש, שהיתה אמונה על ההחתמה המרעישה ביותר של הקיץ כאשר הנחיתה את דרון וויליאמס, רוצה לצרף לרכז הפנטסטי את שחקן שיקגו, לואל דנג. על פי דיווחים ברשת 'יאהו', פורוורד נבחרת אנגליה נמצא במו"מ מתקדם עם הטורקים, שעשויים להציע לו כ-150 אלף דולר לחודש. בשיקטאש מנהלת שיחות גם עם קווין לאב.

* אולימפיאקוס, אחת הקבוצות המאכזבות ביותר עד כה ביורוליג, נמצאת על סף סיכום עם אינס קנטר, הסנטר הטורקי המוכשר (2.11, 19) שנבחר במקום השלישי בדראפט האחרון.

* רכז דאלאס מאבריקס ג'יי ג'יי בראה הוצע בימים האחרונים לקאלה לבוראל. הפורטו-ריקני הקשוח מעוניין לשחק בליגה הספרדית, אך מחזיק בהצעות רבות גם מהליגה הסינית.

עוד באותו נושא:
ריאל מדריד רוצה גם את דוויט האוורד
טיאגו ספליטר סיכם בולנסיה
פאו גאסול בדרך לברצלונה
כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully