וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו ספליטר סיכם בולנסיה

הפורוורד/סנטר של סן אנטוניו הפתיע כשהעדיף להצטרף לקבוצתו של פאקו אולמוס, על פני הצעות ממלאגה וריאל מדריד

אחרי שדווח שהוא עשוי להגיע אפילו למכבי תל אביב וקרוב לחתימה במלאגה, סיכם הערב (רביעי) טיאגו ספליטר בולנסיה. שחקן סן אנטוניו בעונה החולפת החזיק במספר הצעות אטרקטיביות ממספר קבוצות באירופה, כאמור, ביניהן גם ריאל מדריד, מילאנו והאקסית קאחה לבוראל, אך לבסוף העדיף להצטרף לקבוצה של פאקו אולמוס. החוזה של ספליטר יאפשר לו לשוב ל-NBA אם וכאשר תסתיים השביתה, אך היה והעונה בארצות הברית תבוטל הוא יישאר בקבוצתו החדשה עד תום העונה. אחרי שבעה מחזורים מדורגת ולנסיה במקום השביעי בספרד, ושחקניה הבולטים הסגל הם ויקטור קלאבר, נאנדו דה קולו ופלורן פייטרוס.

ספליטר (26, 2.11 מ') הפך לאחד השחקנים הטובים באירופה בקאחה לבוראל, אליה הגיע אי שם ב-2003. שבע עונות מצוינות בקבוצה הבאסקית סידרו לו בקיץ 2010 חוזה גדול של 11 מיליון דולר לשלוש עונות בסן אנטוניו, אך בעונת הרוקי שלו אשתקד קיבל הברזילאי 12 דקות בממוצע בלבד, והשיב עם 4.6 נקודות ו-3.4 ריבאונדים למשחק.

גם ריטאס וילנה עשויה להתחזק בכוכב NBA משלה. הפורוורד הליטאי לינאס קלייזה אמנם לא מתאמן כבר חודש בשל פציעה רצינית שהוא סוחב מהעונה שעברה כששיחק בטורונטו, מה שגרם לו להחמיץ את היורובאסקט שנערך במדינה שלו, אבל עשוי לחתום כעת בקבוצה.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully