וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר: "עושים לי עוול, שום דבר לא נכון”

17.11.2011 / 12:02

החלוץ תקף את התקשורת במסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב לקראת המשחק מול עכו: ”הכל בסדר בחדר ההלבשה"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב קיבלה הבוקר (חמישי) בשורות טובות בנוגע לאלירן עטר, שצפוי לפתוח בהרכב במשחק החוץ מול הפועל עכו בשבת. אחרי שלא התאמן אתמול בשל כאבי גב, השלים החלוץ אימון מלא והוא יעמוד לרשותו של מוטי איוניר מחרתיים.

מי שלא התאמן הוא רפי דהן, שעדיין סובל מפציעה במפשעה ולא ייכלל בסגל של הצהובים בשבת. סאבו פאביצ'ביץ' והאריס מדוניאנין חזרו אתמול ממשחקי נבחרותיהם בפלייאוף העלייה ליורו 2012, ושניהם עברו טיפולים בלבד ולא נטלו חלק באימון.

פאביצ'ביץ', שחזר חולה ממונטנגרו, שוחרר לנוח בביתו והוא אמור לחזור להתאמן מחר. אם לא יחלים בזמן, ניבאלדו יחליפו במרכז ההגנה לצד שרן ייני.

לאחר שאתמול תירגל איוניר לסירוגין את קלמי סבן כמגן שמאלי, תורגל היום יואב זיו בעמדה לכל אורך האימון ונראה שהוא יזכה לעדיפות בהרכב, בעוד שעומר ורד יפתח כמגן ימני. על פי התרגול באימון מסתמן שדור מיכה יפתח בצד שמאל של הקישור, ומוסא קונאטה ועטר יתופקדו בהתקפה.

מוסא קונאטה: "לא חושב שאשוחרר לאליפות אפריקה"

אלירן עטר: "היחסים בחדר ההלבשה בסדר גמור"

במסיבת העיתונאים של הקבוצה לקראת המשחק תקף אלירן עטר את התקשורת והתייחס לפרסומים לגביו בימים האחרונים: "הכריחו אותי להגיע לפה", פתח החלוץ את דבריו. "הגעתי לפה במיוחד כדי לדבר על המצב שנוצר ביני לבין מוטי ובין גדי. לא באתי לדבר על המשחק או על הדרבי, אלא על החודש שעבר על הקבוצה. זה ראיון ראשון ואחרון עד סוף העונה".

"אני יכול להגיד שהיחסים בינינו בסדר גמור ומעבר לכך", המשיך עטר. "אני לא יודע איך יצאו כתבות שאני גורם שלילי לקבוצה ורעל בחדר ההלבשה. חבל שלא שאלתם את הצוות המקצועי איך אני משפיע לטובה או לרעה על חדר ההלבשה".

"על מצב הרוח זה בטוח השפיע, עברתי חודש לא קל עם העיתונים והתקשורת", הוסיף עטר. "הכל היה מגעיל ולא נכון. 80 או 90 אחוז מהמקרים לא היו נכונים, מלבד המקרה עם מוסא. הרגשתי שנעשה לי עוול, אבל יש משחק בשבת שיכול לעזור לי להתרומם ולחזור לעצמי. מי שאמר שהרגשתי שמכבי לא עומדת מאחורי שיקר. הרגשתי שהתקשורת והעיתונאים עושים לי עוול כי שום דבר לא נכון. הוציאו דברים שמוטי וגדי דיברו, אבל אני מאמין ויודע שהם לא דיברו. ניסו לגרום לסכסוכים, וכנראה שלא הלך להם".

איוניר התייחס למשחק עצמו ואמר: "אין ספק שלקבוצה שרוצה לצעוד קדימה ולהיות בצמרת, לשמור על הדרך שלה, המשחק הזה הוא מאוד חשוב. כל משחק הוא הזדמנות. אתם אומרים מדברים, מדברים זה לא אנחנו. אנחנו כמעט ולא מדברים. אם לא מסיבות העיתונאים האלה, לא היית שומע אף אחד מדבר".

"הפגרה לא הייתה מבחינתנו בריאה כל כך", המשיך המאמן. "כי שום שחקני נבחרות לא היו איתנו. מעבר לזה שאני חושב שאחרי תקופה עם מצב רוח לא טוב ואווירת דיכאון, נראה שהשחקנים עם מצב רוח יותר טוב עם תקוות מחודשות. אנחנו אחראים על הצד של הניסיון לשחק כדורגל טוב ונחוש. אתם (העיתונאים) אחראים על הבלגאן מחוץ למגרש, וכל אחד מנסה לעשות את שלו הכי טוב שהוא יכול. לפעמים אתם מצליחים יותר".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully