וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסא קונאטה: "לא חושב שאשוחרר לאליפות אפריקה"

16.11.2011 / 23:00

חלוץ מכבי ת"א התראיין לתקשורת בארצו והסביר: "יש לנו שני משחקים באירופה ואת הדרבי". רפי דהן בספק לעכו בשבת

עדיין לא ברור האם חלוץ מכבי תל אביב מוסא קונאטה יקבל אישור לצאת לאליפות אפריקה שתצא לדרך לקראת סוף החודש במרוקו. "לא אכחיש, יהיה מאוד קשה למועדון לשחרר אותי כי יש לנו שני משחקים בליגה האירופית ואת הדרבי התל אביבי", אמר הערב (רביעי) החלוץ הנסגלי לתקשורת בארצו. על התאקלמותו בישראל אמר: "הקצב בליגה הישראלית מהיר, אני מופתע, למרות שההתחלה שלי כאן היתה קשה".

אלירן עטר, חלוצה של מכבי תל אביב, לא נטל הבוקר (רביעי) חלק באימון הקבוצה בשל כאבי גב. עם זאת לא צפוי החלוץ, שטופל על ידי הצוות הרפואי בקרית שלום, להחמיץ את משחק החוץ נגד הפועל עכו בשבת וכבר מחר הוא מתוכנן לחזור לאימונים מלאים.

שחקן נוסף שלא התאמן הבוקר ונמצא בספק גדול למשחק הוא הקשר רפי דהן, שסובל מזה תקופה ארוכה מכאבים באיזור המפשעה. מדובר בפציעה טורדנית המפריעה לקשר הצעיר בשבועות האחרונים, ובשלב זה נראה כי הוא לא יהיה כשיר לקראת שבת.

על פי האימון נראה שהמאמן מוטי איוניר מתכנן להציב את קלמי סבן בעמדת המגן השמאלי, כל זאת כאשר בסגל נמצאים שלושה מגנים שמאליים טבעיים - יואב זיו, אורי כהן ורחמים צ'קול. הבלם ניבאלדו שוב סיים אימון מלא ונראה שיהיה בסגל בשבת.

בקבוצה ממתינים לחזרתם של צמד הזרים סאבו פאביצ'ביץ' והאריס מדוניאנין שצפויים לשוב היום ארצה ולהצטרף מחר לאימונים. פאביצ'ביץ' שיחק אמש 90 דקות בהפסדה של מונטנגרו לצ'כיה 1:0 ומדוניאנין השלים גם הוא 90 דקות בהרכבה של בוסניה בתבוסה הכואבת 6:2 לפורטוגל. שניהם, אגב, מתוכננים לפתוח בהרכב הצהובים בשבת. שחקן נוסף שיחזור לסגל וצפוי לפתוח בהרכב הוא הקרואטי הצעיר רוברטו פונצ'ץ, שלא שיחק בהפסד לבית"ר ירושלים, בשל עונש הרחקה.

במכבי מקווים לשוב למסלול הניצחונות בליגה בכדי להגיע במומנטום חיובי לקראת הדרבי נגד הפועל תל אביב, שייערך במחזור הבא. כל הכרטיסים לאוהדים הצהובים כבר אזלו ובלומפילד צפוי להיות מלא.

ביום שישי צפויה הקבוצה לצאת למלון בעכו ולשהות בו עד מועד היציאה למשחק בשבת.

עדכון ראשון: 13:48

אזלו כל הכרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב לדרבי

אבי סטרול חזר להתאמן אחרי היעדרות ארוכה

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully