וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אבי סטרול חזר להתאמן

14.11.2011 / 18:09

הבלם שנעדר מאז העונה שעברה בשל פציעה בברכו קיים לראשונה אימון מלא. בשלישי תחל מכירת הכרטיסים לדרבי

מכבי תל אביב קיימה הערב (שני) אימון נוסף לקראת ההתמודדות נגד הפועל עכו בשבת (17:00), כשהבשורה הגדולה שיצאה ממנו היא שובו של הבלם אבי סטרול לאימונים מלאים לראשונה מאז העונה שעברה. סטרול נמצא בתהליך התאוששות ארוך מפציעה בברכו.

לעומת זאת, מהאימון נעדרו שחקני הנבחרת הצעירה דור מיכה, רועי קהת, עומר ורד ומואנס דאבור שקיבלו מנוחה וכמובן האריס מדוניאנין וסאבו פאביצ'ביץ' ששוהים עם נבחרותיהם. שוער נבחרת הנוער ברק לוי ערך אימון מלא, כמו גם גיא חיימוב שהשלים שני אימונים מלאים ונראה שהחלים לגמרי מהפציעה בקרסול. במהלך האימון נחתך השוער השלישי יוסי גינזבורג מעל עינו וטופל על ידי הצוות המקצועי.

ביום שלישי תחל מכירת הכרטיסים לדרבי במחזור ה-13. מכירת הכרטיסים לשער שבע תתקיים בקופת הכרטיסים במתחם האימונים בקרית שלום בלבד. אוהדי הקבוצה שמעוניינים לרכוש כרטיס נוער-חייל יתבקשו להציג תעודה מזהה ויוגבלו לכרטיס אחד בעת הרכישה. כרטיסים לשערים 2, 8 ו-13 ניתן יהיה לרכוש גם באתר האינטרנט של לאן ובקופת הכרטיסים לאן דיזנגוף. כמו כן, מכירת הכרטיסים למשחק ביום שבת נגד הפועל עכו נמשכת.

מחיר לשער שבע לדרבי עולה למבוגר 99 שקלים ולנוער/חייל 49.5 שקלים. לשער שמונה המחיר לכרטיס הוא 99 שקלים, לשערים 2 ו-13 110 שקלים, ולתא כסף 220 שקלים. מחירי הכרטיסים להפועל עכו בשבת הם 88 שקלים למבוגר ו-44 שקלים לנוער או חייל.

לקראת המשחק נגד הפועל עכו, אסף היום (שני) מוטי איוניר את שחקניו לפני האימון ואמר להם: "אף אחד כאן לא בטוח בהרכב. מי שיהיה טוב באימונים ישחק. יש לנו שבוע של אימונים לקראת עכו, ומי שיוכיח את עצמו, יקבל את חולצת ההרכב, לכולם כאן יש סיכוי שווה לפתוח".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט
כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully