וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "בארסה מעולם אחר. הם חוצנים"

הברזילאי מחמיא לאלופת אירופה ומצפה לפגוש אותה בגמר גביע העולם לקבוצות. על מסי: "הוא יזכה בתואר כדורגלן השנה"

למרות שחתם על הארכת חוזה בסנטוס, עדיין לא ברור האם נוכל לראות בקרוב את ניימאר בריאל מדריד או בברצלונה. בינתיים נחמד עדיין לפלרטט עם הרעיון הזה, אבל היום (חמישי) התראיין הכוכב הצעיר ותיאר את בארסה כ"חוצנים" בגלל סגנון הכדורגל הייחודי שלה, ומצפה כבר לפגוש את הקטאלנים בחודש הבא בגביע העולם לקבוצות.

"בארסה היא מעולם אחר", סבור ניימאר בראיון ל'רקורד'. "הם חוצנים. בלי ספק הם הקבוצה הטובה ביותר בפלנטה. אם נשחק נגדם זה יהיה לנו לעונג וכבוד גדול. זה יהיה גמר חלומי, אבל אנחנו צריכים לחשוב על המשחק הראשון לפני כן, שיהיה קשה".

למרות החתימה עד 2014, ניימאר מבין שעתידו נמצא באירופה. "החלום שלי הוא לשחק באירופה. אני לא יודע מתי זה יקרה, אבל זה יקרה יום אחד. תמיד אהבתי את הכדורגל הספרדי, אבל יש עוד ליגות שמושכות אותי כמו איטליה או אנגליה. תמיד צפיתי בכדורגל האירופי, ומעל הכל בליגת האלופות. לשחק נגד קבוצות מצרפת, אנגליה, גרמניה זה יהיה נהדר".

לקראת הבחירה בכדורגלן השנה, סבור ניימאר שלליאונל מסי לא אמורים להיות קשיים מיוחדים: "אני חושב שמסי יזכה בתואר. מה שהוא עשה בבארסה זה בלתי יאומן. שני? רונאלדו. אני שלישי? לא, לא. אני אחד מ-23 מועמדים", אמר בצניעות אחרי שנכלל ברשימה היוקרתית.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully