וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר נשאר בסנטוס עד 2014

ריאל וברצלונה נותרו מאוכזבות לשמוע שהכוכב הצעיר הודיע כי יישאר בברזיל בשנים הקרובות תמורת כ-1.2 מיליון יורו בחודש

אחרי חודשים ארוכים של ספקולציות אינספור, ניימאר החליט להאריך את החוזה שלו בסנטוס עד 2014. זה ממש לא אומר שהוא לא יירכש בשלב מסוים על ידי ריאל מדריד או ברצלונה, אך לפחות בינתיים הקבוצה הברזילאית תחזיק בכרטיס שלו.

"ניימאר שמח להישאר בסנטוס עד לפחות 2014, ולאחר מכן הוא יחליט לאן ללכת", סיפר סוכנו. בעקבות החתימה יזכה ניימאר להעלאה משמעותית בשכרו, אך במקביל גם יעלה מחיר העזיבה שלו. על פי ההערכות, ניימאר אמור להרוויח 1.2 מיליון יורו בכל חודש, כשתג המחיר שלו, שעומד על 45 מיליון יורו, צפוי להאמיר עוד יותר.

"אני מרוצה, זו עוד אחת מההחלטות שקיבלתי בחיים שלי", אמר הכוכב הצעיר. "קיבלתי את ההחלטה יחד עם אבי ואחי. אני רוצה להודות לאוהדים בעיקר בשל ההשפעה שיש להם עליי. אני מאושר להישאר בסנטוס עד 2014. המטרה שלי היא לא להיות הטוב ביותר בעולם, אלא לשחק בתחרויות הטובות ביותר. סנטוס פשוט נמצאת שם. הם נאבקו בקופה ליברטדורס, הם הולכים לשחק בגביע העולם לקבוצות. סנטוס הוא מועדון אדיר, השחקן הטוב בעולם שיחק פה".

מוקדם יותר השנה חיזרו ברצלונה וריאל מדריד אחרי הברזילאי בן ה-19, אבל סנטוס הודיעה מפורשות כי הוא לא יועמד למכירה עד אחרי אליפות העולם לקבוצות. מי שנחשב ליועץ גלוי של ניימאר הוא שחקן העבר פלה, שייעץ לו להישאר בשלב הזה בסנטוס. "לניימאר יש בעיה של פיזיות בשביל לשחק באירופה", אמר פלה בראיון שנערך עימו לפני כחודשיים. בשלב הזה נראה שניימאר הקשיב לניסיון של איש הכדורגל הוותיק.

על ההתעניינות של הספרדיות בשירותיו, אמר ניימאר: "הייתה התעניינות, אבל אבא שלי לא איפשר לי לדעת על כל הצעה קונקרטית שהייתה. שמעתי על זה, תמיד אמרתי שאני רוצה להישאר כאן, ואני גאה להמשיך ולייצג את סנטוס ואת נבחרת ברזיל. אני רוצה להודות למועדונים הללו שהתעניינו בכדורגל שלי, ולאוהדים שרצו לראות אותי פה. זה כבוד גדול ששני מועדונים גדולים כאלה רוצים אותך".

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully