וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "הלוואי וההישגים הספורטיביים היו כמו התשלומים"

בעלי הפועל חיפה פגוע מתלונות השחקנים ואנשי ההנהלה על כך שלא שולמו הוצאות נלוות לשכר, דווקא על רקע הגדלת התקציב

נדמה שהבלגאן שהחל בהפועל חיפה על הדשא בתחילת העונה יותר ממחלחל גם לצד הניהולי של הקבוצה, כשנראה כרגע שהבעלים יואב כץ משהה את העברת הכספים לשחקנים ולהנהלת המועדון על הוצאות שוטפות כמו שכר דירה והוצאות רכב מכיוון שבקופת המועדון חסרים מאות אלפי שקלים לעומת השנה שעברה. עד שהכספים הללו לא יכנסו למועדון, ככל הנראה גם התשלומים לא יועברו לשחקנים ולבעלי התפקידים בחיפה.

כפי שפורסם ביום ראשון בוואלה! ספורט, כץ פנה ליושב ראש מחלקת הנוער לשעבר אורן שטרלינג בכדי שזה יחזור לעבוד במועדון, כשלטענת הבעלים המהלך נעשה לצורך גיוס כספים החסרים בקופת הקבוצה, אך שטרלינג סירב. מאותה הצעה התברר הגרעון התקציבי של חיפה לעומת העונה שעברה, ובשל כך כץ בינתיים מעכב את התשלומים על חזרי הוצאות לבעלי תפקידים במועדון, מכיוון שהוא רואה בהם אשמים במצב הכלכלי של הקבוצה.

בנוסף, כץ גם לא שילם לשחקנים כמו דרשלר קאלה ואחרים את ההוצאות הנלוות למשכורת, כמו שכר דירה. בקבוצה קיים כעס רב בעניין, למרות שהמחשבה היא שהעיכוב נובע מחוסר ההכנסות. עם זאת, משוכנעים בחיפה שכץ ימשיך לעמוד בהתחייבויות עליהן חתם, כשגם במקרה הזה הוא יעביר את הכספים הרלוונטים לשחקנים ולחברי ההנהלה.

כץ מסר בתגובה: "אם ההישגים הספורטיבים שלנו היו כמו מוסר התשלומים שיש בהפועל חיפה, היינו מעומדים לאליפות. אני בעסקים למעלה מארבעים שנה ואני מזמין כל אחד לבדוק אם אפילו פעם אחת הייתה תביעה כנגדי על אי תשלום כספים". נראה כי כץ פגוע מאוד לאור העובדה שהעונה הגדיל בצורה משמעותית את תקציב הקבוצה, ולא פיטר אף אחד במועדון, למרות הגרעון התקציבי וחרף ההישגים הדלים בליגה. נראה שהבעלים מחכה להתנצלות מצד אנשי הקבוצה בעניין זה.

קלהאר ודנקוביץ' התעמתו בסיום האימון

מעבר לבעיות הכספים, בחיפה מודעים למשחק הקריטי מול בני סכנין בבית ביום שבת. "אנחנו יודעים שאכזבנו העונה את האוהדים, אבל אנחנו צריכים אותם איתנו", אמרו בקבוצה היום (רביעי). "הם הכוח של הקבוצה, חשוב שיגיעו ויתמכו בקבוצה וייתנו את הכוח לשחקנים להשיג ניצחון בית ראשון העונה". בסוף האימון היום נרשמה תקרית קטנה בין הבלם דיאן קלהאר לסטפן דנקוביץ'. עוזר המאמן שביט אלימלך שהיה עד לאירוע שלח את השניים למקלחת מוקדמת לפני תום האימון, אולם כרגע לא נראה כי בחיפה מתכוונים להעניש את השניים.

מהפועל חיפה נמסר כי הקבוצה משתתפת בצערו של המנכ"ל אפרים גבאי, שאתמול אביו יעקב נפטר. השחקנים והנהלת המועדון השתתפו בהלווית יעקב גבאי, שנערכה בתל רגב, וגם במהלך השבוע צפויים להגיע שחקנים ואנשי כדורגל רבים לנחם את המנכ"ל. השחקנים גם ינסו להעניק למנכ"ל האבל נצחון ביתי ראשון בכדי לשמח את ליבו הכבד.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully