וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "נראה כאילו אף אחד לא לומד מטעויות"

13.11.2011 / 14:58

מקורב למועדון התייחס להגעתו של נסטיה צ'ה להתרשמות: "כל שחקן מעבר לשיא מגיע לפה". כץ ביקש משטרלינג לחזור

הקשר הסלובני נסטיה צ'ה, שהחל את העונה במכבי פתח תקוה ולפני כן שיחק שנה וחצי בבני סכנין, אמור להגיע להתרשמות בהפועל חיפה. מאמן הקבוצה ניצן שירזי, היה מעוניין בשחקן כבר במהלך הקיץ וכעת הוא עשוי להגיע אליה בינואר. הסלובני בן ה-33 שיחק בעבר גם בלגיה, רוסיה ויוון. הוא שוחרר ממכבי פתח תקוה לפני כמה שבועות ומחפש קבוצה חדשה.

מקורב למועדון אמר היום בהתייחסו להגעה של הסלובני: "זה נראה כאילו אף אחד לא לומד מהטעויות שנעשו בקיץ. כל שחקן שכבר נמצא מעבר לשיא או שלא שיחק כמה חודשים, מגיע אלינו".

בתוך כך, מתברר שלהפועל חיפה יש גרעון תקציבי משמעותי מהעונה שעברה. הקבוצה לא מצליחה לגייס כספים והקהל לא מגיע בכמות מספקת, ולכן האדומים מהכרמל דיווחו על אובדן של כמעט מיליון שקל מהכנסות לעומת השנה שעברה, מה שמעיד על בעיות ניהוליות במועדון ולא רק מקצועיות.

הבעלים יואב כץ, פנה בימים האחרונים ליו"ר מחלקת הנוער לשעבר אורן שטרלינג, וביקש ממנו לחזור למועדון. לטענת הבוס הבקשה הייתה בכדי שיעזור בגיוס כספים לאור הכישלון בתחום הזה מצד ההנהלה, אך לטענת מקורבים למועדון שטרלינג קיבל את ההצעה לנהל את הקבוצה ולשמש כסוג של מנכ"ל, הצעה שאותה דחה. כל זה מעיד על שינויים פרסונליים גם בסוף השנה הנוכחית לאור הפסדים כספיים.

מנכ"ל הפועל חיפה אפרים גבאי הכחיש את הידיעה ואמר: "הידיעה נועדה כדי לפגוע באנשים במועדון ואין בה ממש. אין למועדון שום גרעון בהשוואה לשנה שעברה ובכל מקרה אורן שטרלינג לא יכול להיות מנכ"ל של המועדון"

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully