וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "לפעמים אי אפשר להתעקש על משחק אטרקטיבי"

כוכב נבחרת ארגנטינה הסביר את השינוי בניצחון בקולומביה. סרחיו אגוארו, שכבש את שער הניצחון: "מתחילים עידן חדש"

התוצאות המאכזבות של נבחרת ארגנטינה במוקדמות המונדיאל עד כה גרמו לחשש אמיתי שליאונל מסי וחבריו יחמיצו את גביע העולם בעוד שנתיים וחצי, אבל אמש (שלישי) חזרה האלביסלסטה מפיגור בדרך לניצחון 1:2 בקולומביה שהעלה אותה למקום השני בבית המוקדמות של דרום אמריקה והחזיר את האופיטימיות לאוהדי הנבחרת.

"זה היה ניצחון חשוב, כי ידענו שיצרנו רושם רע מאוד במשחק מול בוליביה והיינו חייבים לתקן אותו", הודה מסי, שכבש את שער השוויון. "התגובה של השחקנים הייתה נהדרת. ידענו שיהיה קשה על המגרש הגרוע בקולומביה, והתגברנו על כך בעזרת העובדה שהחזקנו יותר בכדור ולא אפשרנו להם לפגוע בנו בהתקפות מתפרצות".

"הנענו את הכדור מצוין, וכך אנחנו צריכים לשחק מעכשיו בכל משחק", המשיך כוכב ברצלונה. "לפעמים אי אפשר להתעקש על משחק אטרקטיבי, וצריך להתאמץ להסתגל לתנאים של כל משחק בנפרד. חייב לבוא שינוי באווירה בנבחרת בעקבות הניצחון, ואני מקווה שיהיה לכך המשך כי לא יהיה קל להעפיל למונדיאל".

סרחיו אגוארו, שעלה כמחליף וכבש את שער הניצחון, הוסיף: "היום אנחנו מתחילים עידן חדש. אסור להיסחף, אבל השגנו ניצחון חשוב מאוד בתנאים קשים של חום ולחות. שיחקנו טוב גם במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה אחרי שנכנסתי תקפנו יותר ועשינו את העבודה. יש לנו המון איכות בסגל, אבל היה חשוב שנראה גם את האופי שלנו ואת היכולת לחזור ממצבים קשים".

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully