וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: ארגנטינה ניצחה 1:2 בקולומביה

האלביסלסטה הצליחו לחזור מפיגור בבראנקייה. ליאונל מסי עם השוויון (61), אגוארו עם שער הניצחון (84). צ'ילה-פרגוואי 0:2

נבחרת ארגנטינה התאוששה הלילה (בין שלישי לרביעי) מהיכולת הלא מרשימה שלה מהתקופה האחרונה, לאחר שגברה 1:2 על קולומביה במשחק חוץ קשה במסגרת מוקדמות המונדיאל בבית הדרום אמריקאי.

ליאונל מסי שוב לא הציג יכולת מדהימה, כמו כל חבריו לאלביסלסטה, אבל הפעם היה השחקן המצטיין ולמעשה היה זה שהעניק לארגנטינה את שני השערים. בדקה ה-61 הוא השווה עבור האורחים, אחרי שניצל שגיאה של השוער הקולומביאני ודחק מקרוב כדי לקבוע 1:1. בדקה ה-84 הוא מצא את היגואין ברחבה אחרי מבצע נאה, הבעיטה של חלוץ ריאל מדריד נהדפה, וסרחיו אגוארו דחק מקרוב וקבע 1:2 לארגנטינה והשלים מהפך.

היה זה ניצחון חשוב לבחורים בתכלת-לבן, ומעט שקט לאביסלסטה. לא פחות חשוב מבחינת מסי, כוכב ברצלונה הרוויח כמה שבועות ללא ביקורת, אחרי שלאחרונה גמגם במדים הלאומיים. אף פעם לא קל לנצח במשחק חוץ בקולומביה, בטח שלא בתנאים הקשים בבראנקייה (דשא לא אידיאלי, תנאי חום ולחות קשים), אבל הפעם הארגנטינאים יכולים להיות גאים - אם לא ביכולת, לפחות בווינריות.

מהלך המשחק:

ארגנטינה לא הרשימה במחצית הראשונה, ועל אף שהחזיקה בכדור יותר מיריבתה המארחת, לא הגיעה ליותר מדי מצבים מול השער של דויד אוספינה הקולומביאני, שוער ניס. בדקה ה-45 פאבלו סאבלטה ביצע עבירה על חאמס רודריגס על סף הרחבה. דורלן פאבון בעט כדור שטוח חזק, חאבייר מסצ'ראנו הסיט ברגלו, והכדור הפתיע את שוער ארגנטינה סרחיו רומרו, 0:1 לקולומביה.

את המחצית השנייה ארגנטינה פתחה בצורה נמרצת יותר והשתלטה לחלוטין על המגרש, גם בעזרת סרחיו אגוארו שעלה מהספסל. בדקה ה-61 ליאונל מסי השווה עבור הארגנטינאים, אחרי שניצל השמטה של שוער קולומביה והשווה מקרוב, 1:1 די מוצדק. בדקה ה-78 קולומביה יכלה להכריע את המשחק, שקמילו סוניגה הגיע למצב קורץ ברחבה הארגנטינאית, אבל מקרוב בעט היישר לידיים של רומרו.

בדקה ה-84 הגיע השער המיוחל לאורחים. ליאונל מסי חלף יפה על פני מריו יפס ומצא את היגואין ברחבה, החלוץ בעט לפינה הרחוקה, השוער הקולומביאני שוב רק הדף, ואגוארו המחליף נעץ את הריבאונד ברשת. 1:2 לארגנטינה, ניצחון חשוב לאלחנדרו סאבלה ולחניכיו.


"רונאלדיניו בדרך לפנאתינייקוס תמורת 30 מיליון יורו"

סרחיו אגוארו, נבחרת ארגנטינה, חוגג שער על ליאו מסי. רויטרס
תודה חבר. מסי ואגוארו חוגגים/רויטרס

צ'ילה - פרגוואי 0:2

הצ'יליאנים שכחו משערוריית ניפוי חמישה משחקני הסגל ומהרביעייה הכואבת שספגו מלואיס סוארס ואורוגוואי בשבת עם ניצחון ביתי יקר מפז על פיינליסטית הקופה אמריקה. פבלו קונטרראס העניק למקומיים יתרון ראשון בדקה ה-28, ומתיאס קמפוס חתם את התוצאה בדקה ה-86 והעלה את הצ'יליאנים למקום החמישי.

אקוודור - פרו 0:2

הפסד הבית האחרון של אקוודור בקיטו היה לפני למעלה משנתיים, במוקדמות המונדיאל הקודם. פרו מצידה, לא מצליחה למנף את ההצלחה מהקופה אמריקה, שם זכתה במקום השלישי, וצללה עד המקום התשיעי בבית. אדיסון מנדס, שנכנס כמחליף במחצית, כבש את השער הראשון בדקה ה-69, וכריסטיאן בניטס השלים את השני בדקה ה-88.

ונצואלה - בוליביה 0:1

ונצואלה המפתיעה לא עצרה אחרי הניצחון הגדול על ארגנטינה והתיקו בקולומביה, והיא כבר שלישית בטבלה אחרי ניצחון ביתי על בוליביה המאכזבת. אוסבלדו ויסקארונדו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-26.

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully