וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו בנטו: "מותר לנו לחלום על זכייה ביורו"

בפורטוגל צהלו אחרי ה-2:6 על בוסניה. רונאלדו: "עכשיו אפשר להירגע". סלאבן ביליץ': "אנחנו מגיעים ליורו במטרה לזכות בו"

אימג'בנק GettyImages

צפו בבנטו, הידינק וביליץ' מסכמים את הפלייאוף
(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

בואו לדבר איתנו על היורו בפייסבוק

הפתעות גדולות לא נרשמו הערב (שלישי) במסגרת פלייאוף של מוקדמות יורו 2012, אבל עכשיו ארבע נבחרות יכולות סוף סוף להיות בטוחות: הן יהיו באליפות אירופה הקרובה. מדובר בפורטוגל שהתפוצצה על בוסניה עם 2:6 (2:6 בסיכום שני המשחקים), אירלנד שסיימה ב-1:1 מול אסטוניה (1:5 לאירלנד בסיכום שני המשחקים), צ'כיה שניצחה 0:1 את מונטנגרו (0:3 בסיכום שני המשחקים) וקרואטיה שסיימה ב-0:0 מול טורקיה (0:3 לקרואטים בסיכום שני המשחקים).

בנטו: "הכדורגל מביא אושר למדינה שסובלת מקשיים"

בליסבון שכחו את כל הביקורות האחרונות על הנבחרת ואת הכמיהות לז'וזה מוריניו שיגיע להושיע את האדומים, בזכות צמד של כריסטיאנו רונאלדו שהצעיד אותם לניצחון עצום על הבוסנים השאפתניים.

רונאלדו, שהשווה את מאזן השערים שלו במדי הנבחרת לזה של לואיס פיגו עם 32 כיבושים, נמצא כעת רק מאחורי פאולטה עם 47 שערים ויוזביו עם 41 ברשימת כובשי כל הזמנים בנבחרת.

"אני שמח שהשערים שלי עזרו לנבחרת לעלות", אמר רונאלדו בסיום. "צריך להעריך את ההישג שלנו מול נבחרת קשה מאוד. עכשיו צריך ליהנות מהרגע, להירגע ולחזור לקבוצות שלנו בראש נקי".

מאמנו פאולו בנטו היה בעננים: "היינו נפלאים, וגם שני השערים שספגנו היו בניגוד למהלך המשחק. פורטוגל לא החמיצה טורניר גדול מאז שנת 2000, והכדורגל שוב הביא אושר למדינה שסובל מקשיים. מותר לנו לחלום על זכייה ביורו, אבל אנחנו צריכים להצדיק את החלום הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ביליץ': "אין נבחרות חלשות ביורו"

בקרואטיה כבר הכינו את השמפניות, לאחר שהנבחרת שלהם עשתה את העבודה בחוץ במשחק הראשון מול טורקיה עם 0:3 ענק, אבל עד שזה לא הפך לרשמי, הם לא נתנו לעצמם לחגוג. בסיום המשחק הערב, אמר מאמן קרואטיה סלאבן ביליץ': "אנחנו לא יותר טובים מטורקיה בהפרש של שלושה שערים. התוצאה של המשחק הראשון מעט רימתה והטורקים הוכיחו את זה הערב. הם הגיעו וידעו שאין להם מה להפסיד וגם שיחקו כך ובלי לחץ, מה שחשף את היכולת האמיתית שלהם. אני מרוצה מאוד מהצורה בה שיחקנו, במיוחד במחצית השנייה. הצלחנו להתמודד עם לחץ כבד והראינו הרבה בגרות".

ביליץ' התייחס גם ללחץ שהיה עליו במהלך הקמפיין ואמר: "אני נשארתי מרוכז לאורך כל הקמפיין. הייתי מרוכז בשחקנים שלי ובמטרות שלנו. לכן לא סטינו מהמסלול שלנו לרגע". על הנבחרת שלו אמר המאמן: "אני גאה בשחקנים ועשינו עבודה נהדרת בתנאים לא קלים". על הטורניר עצמו הצהיר ביליץ': "אנחנו מגיעים לפולין ואוקראינה עם המטרה לזכות ביורו, בדיוק כמו שאר הנבחרות, אבל אנחנו גם יודעים שאנחנו יכולים להיות מודחים כבר בבית המוקדם, כי אין אף נבחרת חלשה שם".

בטורקיה היו כמובן מאוכזבים מאוד מיכולת הנבחרת במשחקי הפלייאוף, ובעיקר מהתקפלות הנבחרת אל מול האוהדים המקומיים במשחק הראשון. מנג'ר הנבחרת חוס הידינק ספג את מירב האש מהתקשורת המקומית, ורמז כבר לפני המשחק כי הוא עשוי להתפטר בסיום המשחק. הערב, לאחר שנבחרתו לא הצליחה לעלות באופן רשמי ליורו, אמר הצהיר הידינק: "זה עשוי להיות המשחק האחרון שלי בתור מאמן טורקיה".

קרואטיה, אירלנד, צ'כיה ופורטוגל חגגו עלייה ליורו 2012

יורו 2012: הבתים, התאריכים והמספרים

טראפטוני: "הראנו לעם האירי שהגיע לנו"

יותר מסביר להניח שכמות כוסות הגינס שיונפו הלילה יהיו גדולות בהרבה, אם זה בכלל אפשרי, אחרי שנבחרת אירלנד השיגה כצפוי את הכרטיס ליורו, וסוף סוף חגגה עלייה לטורניר משמעותי לראשונה מאז 2002. "אנחנו נבחרת פנטסטית", התרגש מאמן אירלנד, ג'ובאני טראפטוני. "כמובן שכולנו שמחים מאוד, הנבחרת והאוהדים. חבל רק שלא ניצחנו, כי רצינו לתת לאוהדים תוצאה טובה, אבל שיחקנו טוב במשחק חוץ וגם זה חשוב".

המאמן האיטלקי המשיך ואמר: "זה היה משחק קשה מאוד ואנחנו שמחים שלא הפסדנו, כי זה יותר מאפשרי בכדורגל לספוג במשחק כזה. רובי קין היה יכול לכבוש במחצית הראשונה פעם או פעמיים, אבל לא הצליח. הראנו לעם האירי שבנינו נבחרת פנטסטית עם שחקנים מצויינים ושהגיע לנו להעפיל. כולם השתפרו ועשו את מה שרצינו שיעשו. זה מאוד מספק עבורנו". חוזהו של טראפטוני עומד להסתיים, והאיטלקי התייחס לאפשרות שיישאר גם לאליפות הקרובה: "אמתין לשיחות עם ראשי האיגוד האירי, במטרה שתהיה לי אפשרות להמשיך", אמר האיטלקי המאושר.

גם בצ'כיה יחגגו עד השעות הקטנות של הלילה, לאחר שנבחרתם העפילה ליורו בזכות 0:3 בסיכום שני המשחקים מול נבחרת מונטנגרו. הצ'כים הגיעו להתמודדות עם יתרון שני שערים, ולא התקשו יתר על המידה לשמור על הרשת בדרך לטורניר הנחשק. מנג'ר צ'כיה, מיכל בילק החמיא בסיום ליריבה, ואמר: "ידענו שהם יהיו טובים מאוד בהתקפה, אבל הגיע לנו לעלות".

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully