וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "כל המשחקים באירופה לא יהיו קלים"

15.11.2011 / 21:34

מאמן הפועל ירושלים הסביר את ההפסד: "דונייצק אחת החזקות בבית". סטרוברי: "רצינו לפתוח עם ניצחון אבל זה לא קרה"

משחק לא פשוט עבר הערב (שלישי) על הפועל ירושלים באוקראינה. קבוצתו של עודד קטש נחלה הפסד במשחק הבכורה שלה ביורוקאם העונה, כשנכנעה 80:71 לבי.סי דונייצק, אבל חמור מכך, הציגה את ההתקפה הבינונית שאפיינה את הקבוצה במשחקיה הראשונים העונה, כשרק די ג'יי סטרוברי מציג משחק מצויין עם 22 נקודות. עתה ינסו שחקניו של קטש להתאושש ומהר מההפסד, כיוון שהמשחק הבא יהיה מול לא אחרת משאר מכבי תל אביב המאיימת. בתוך כך, צפוי רענן כץ להגיע בשבוע הקרוב לישראל, ובמהלך ביקורו ייפגש גם עם יו"ר הפועל ירושלים דני קליין.

"בסך הכל היה משחק שקול, עם יתרון לדונייצק", אמר בסיום עודד קטש לאתר הרשמי של הפועל ירושלים. "היו לנו לא מעט הזדמנויות, בעיקר ברבע האחרון למחוק את היתרון שלהם, אבל לא עשינו את זה וחבל. כל המשחקים בזירה האירופית לא יהיו קלים. דונייצק היא קבוצה אגרסיבית ואחת החזקות בבית שלנו. זוהי תחילת הדרך במפעל האירופי ונשפר את הדברים הדורשים שיפור לגבי ההמשך". על ההמשך אמר המאמן: "מחכים לנו עכשיו ביורוקאפ שני משחקי בית רצופים במלחה וזוהי הזדמנות טובה לתקן בהם את ההפסד וללכת קדימה".

די ג'יי סטרוברי שהצטיין בשורות ירושלים אמר: "לא הצלחנו להציג את היכולת שלנו לאורך כל ההתמודדות. היו לנו חלקים טובים במשחק, אבל עשינו מספר טעויות בעיקר לקראת הסיום. דונייצק היא קבוצה מאוד נוקשה שתעשה הרבה חיים קשים לשאר היריבות שלנו. רצינו לפתוח את העונה האירופית שלנו עם ניצחון, אבל זה לא קרה". סטרוברי סיכם באופטימיות לקראת ההמשך: "יש הרבה רצון מצד כל השחקנים ואין לי ספק שנצליח במשחקים הקרובים".

סטרוברי הצטיין, ירושלים הפסידה 80:71 לבי.סי דונייצק

ההפסד רק מחדד: ירושלים תלויה יותר מדי בבריאן רנדל

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully